Onderwerp: Haastige spoed is zelden goed...
Afgelopen maandag moest ik deze taart ontzettend snel in elkaar zetten. Ben nog niet echt ervaren maar mijn moeder wou voor haar 50e verjaardag graag een taartje hebben. Bonbonblocvulling was de vraag (gelukkig was dit erg makkelijk om te maken)
Ik had de biscuit uit de vriezer gehaald, blijkt hij niet goed te zijn!! Snel een nieuwe bakken (en het was al half 6!!)
'Nou toen kwam de buurt al buiten om de tuin vol te zetten met Sarahdingetjes dus toen maakte ik nog meer haast, toen kwam de familie... nog meer haast! En toen kwam de familie binnen.... de taart afranselen
. Erg jammer omdat ik zo'n goede voorbereiding had. De marsepein was al gekleurd, het puzzelplaatje gemaakt en de biscuit gebakken(:().
AL met al was hij wel heel erg lekker met de bonbonblocvulling, banketbakkersroom en caramelbotercreme.
zoals je ziet: Onder de 50 had ik een tekort aan marsepein en heb ik het bij elkaar gedrukt
. Het schilderijtje om het oma'tje heen heb ik ook last minute gemaakt en hier gunde ik mijzelf de tijd ook niet voor. Jammer Jammer Jammer.