1

Onderwerp: Bruidstaart met rozen boeket

Hallo,

Mijn schoonouders waren laatst 50 jaar getrouwd en bij het feest mocht ik natuurlijk voor de bruidstaart zorgen. Ze hadden geen wensen, mijn schoenmoeder zei alleen ik had een bruidsboeket met witte rozen. Nou, dat was inspiratie genoeg. Dus twee eenvoudige taarten met wat goud versieringen en bovenop een groot boeket met witte rozen. De onderste is een bosvruchtentaart geworden met kersengelei en bosvruchtenmousse. De bovenste is een citrustaart met sinasappelgelei, lemon curd en botercr

bak en smul met maten
kijk ook eens op mijn site www.deoudetaartendoos.nl

2

Re: Bruidstaart met rozen boeket

Mooi dat boeketje erbovenop en ook erg leuk in die snoeppot. Grappige foto trouwens die eerste met je schoonvadr die kijkt van gaat dat wel goed.

Zijn ze vast erg blij mee geweest met jouw taart.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

mooi hoor

Groetjes Miranda

4

Heel mooi en ik vind je boeket echt prachtig!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

5

Heel erg mooi gedaan!

Groetjes Kim
Tips en trucs zijn altijd welkom!

Mooi zeg, en wat een ontroerende foto
Dat van die snoeppot is een goeie!!

Het is de kunst de taart zo te verdelen dat ieder denkt dat hij het grootste stuk heeft...

7

ik vind het een heel mooi boeketje , en de foto dat is natuurlijk super om het zo samen te zien

ik moest alleen wel lachen om de tekst eronder :+

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

8

Mooi hoor!
Ook leuk om zo het boeketje te bewaren...

9

Haha sommige mensen zien ook alles! Heb even terug gescrold en idd errug grappig. Wat een ontroerende foto trouwens. En hele mooie rozen!

Groetjes Eline

10

Mooie taart en wat een leuk aandenken.

Groetjes, Elly

11

mooi gedaan...hahaha moest wel even lachen hoe je schoonvader kijkt...weet nou niet of het een niet happy gezicht is of dat hij denkt "voorzichtig Lies"

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com