Onderwerp: Ik verveelde me vandaag....
en had gelukkig twee opdrachten. Omdat ik zo lekker bezig was heb ik voor onszelf ook nog maar een taartje gemaakt. Ik wilde de stencil h
Sweet cake, tasty bite
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik verveelde me vandaag....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en had gelukkig twee opdrachten. Omdat ik zo lekker bezig was heb ik voor onszelf ook nog maar een taartje gemaakt. Ik wilde de stencil h
Leuke taartjes, hoor!
De taart voor jullie zelf is erg leuk geworden met dat stencil 
Superleuk alledrie! Lief, grappig en de onderste zooo romantisch! Mooi gedaan joh!
Alledrie: top!!
Ik heb ook een paar van die stencils liggen, maar durf het steeds niet aan.... dan heb ik zo'n superstrak beklede tart voor m'n neus staan, en dan denk ik 'ja, daaaag, dalijk verpest ik 'm...' 
Wow, op 1 dag? Alledrie hartstikke tof geworden! De pinguins zijn mn favoriet!
@ miss Pebble: Gewoon doen (ik heb eerst wel even "droog" geoefend op het aanrecht
) en als het mislukt eet je de taart toch lekker zelf op!! 
Ik heb ook een paar van die stencils liggen, maar durf het steeds niet aan.... dan heb ik zo'n superstrak beklede tart voor m'n neus staan, en dan denk ik 'ja, daaaag, dalijk verpest ik 'm...'
Hmmm ... dat denk ik nou ook steeds
, maar als ik dit zo zie wil ik 't toch 'ns gaan proberen. Overigens zou ik de print dan graag op de zijrand aanbrengen, maar volgens mij is dat helemaal een uitdaging.
In ieder geval zijn dit stuk voor stuk hele mooie taarten geworden!
Hahahaha, die hockey-pinguins zijn z
Die pinguins!!!! Geweldig! Ook de andere taarten zijn erg mooi trouwens! 
jeetje en dat op 1 dag.! da's hard doorwerken. mooi geworden hoor.
Ik geloof dat'k ook maar eens zo'n stencil ga aanschaffen. Heel gaaf.
Het zijn allemaal leuke taarten geworden!
Mooie taarten zeg!
Mijn favoriet is Hello Kitty: er leuk dat je andere kleuren dan alleen roze hebt gebruikt, wordt 'ie lekker vrolijk van!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik verveelde me vandaag....