1

Onderwerp: Tartacadabra uit de lucht?

Let op, oud topic..Lara's site is veranderd, moet www.tartacadabra.com zijn!

Ik wilde vandaag beginnen met een lussen-strik, maar omdat ik dit nog niet uit mijn hoofd kan, wilde ik de HOW-TO op de site van Lara bekijken.
www.tartacadabra.nl

Maar het lukt vandaag niet om deze site te openen. Ben ik de enige met dit probleem? En weet iemand wat er aan de hand is?

Alvast bedankt voor je reactie
Marjolein

2

Re: Tartacadabra uit de lucht?

er is al een topic over in de babbel.
pagina 2, Lara klopt het dat.....

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

3

Bedankt voor je snelle antwoord, ik had gezocht maar over het topic heen gelezen.

Maar een maand uit de lucht dus..

Kan iemand me vertellen hoe breed en lang de stroken van de strik van Lara zijn?
En hoeveel lussen er op de strik zitten?

Bedankt!

4

misschien kun je haar mailen met je vraag.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

5

Als je nou naar linkss gaat met je muis en omhoog. Daar staan de how-to's en in de lijst van Ria staan nog vier links naar strikken. Misschien zit daar wat bij.
Of in de Mjam nummer 2.

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

6

Hier zie je foto's daar kom je al een heel eind mee. Mijn spaans is ook niet meer wat het geweest is. Ben al heel lang niet meer met de sint mogen meevaren :lol:

de tappit die ze gebruiken is 2,3 bij 23. dat zijn 2 lussen, dus gedeeld door 2 is de maat van 1 lus

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Super, bedankt voor de antwoorden, hier heb ik genoeg aan om het weer aan te durfen!

Fijn dat jullie met me wilden meedenken, want het blijft spannend, een strik.

Marjolein

9

Nathalie schreef:

Hier zie je foto's daar kom je al een heel eind mee. Mijn spaans is ook niet meer wat het geweest is. Ben al heel lang niet meer met de sint mogen meevaren :lol:

Hihi Nathalie ;)

Maarre meiden, met de fotos van de Spaanse site en de tekst op de site van de Koekjesfee gaat het vast wel lukken.

Hier staat de Nederlandse tekst: Tekst Lussenstrik

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

10

Ik had dat probleem ook afgelopen week... Ging ik eindelijk een strik maken, is de site uit de lucht :( Wist nog wel ongeveer hoe het moest, maar ben vergeten de hoekjes af te snijden, en heb dus een hele lelijke veel te brede strik.

Over een maand nog maar eens proberen ;)

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

Nathalie schreef:

het wordt heel geestig als je google vertaling erop zethttp://hondenhuys.nl/forumsmilies/spaanse_dans.gif

Arnhems Meisje 2008

12

ik heb toevallig de how to geprint van die site. Als je die wilt hebben geef mij dan een mailtje. Loeke

13

Hier is de nieuwe link:

http://www.tartacadabra.com/nl_main.html

I'm not fat, I'm just short for my weight

14

Lief dat je helpen wilt, Edith.....

Maar je zaait juist verwarring :+ Door dit topic omhoog te halen lijkt het net of de site het opnieuw niet doet.... Lara's site is juist al weer een tijdje in de lucht (inderdaad met .com ipv .nl)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!