1

Onderwerp: Basketbal

Oke, het is een stapeltaart :lol:. Het basketballetje is ook een biscuitje, echter ongevuld.
De taart is gevuld met abrikozenjam, vanillecreme en mandarijntjes.
Hij lijkt op de foto erg scheef :s. Dat was 'ie in het echt ook wel :lol: maar het viel een stuk minder op :+.
Voor de wudders: dit is dus de laminaatvloer die ik vanmiddag helemaal in m'n eentje heb gelegd :lol:. Het zijn echt -zoals laminaat- allemaal losse stroken, de jarige vond dat in ieder geval geweldig :).
Ik had de taart overigens eerst bekleed met een heul dunne laag blanke marsepein, wat natuurlijk overal ging scheuren. Maar dat maakte niet uit aangezien er een 2e laag bekleding op kwam. Maar ik was bang dat anders de botercreme door de naadjes van het laminaat zou komen :s.
Enfin, genoeg gel*ld, hier de foto :+

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DHMN4QCR.jpg

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

2

Re: Basketbal

Da's een mooi laminaatvloertje Carin, je heb talent :lol:
Hij is erg mooi.

Groetjes Gerlinde

3

Ik zeg mooie bal en mooie vloer  :Y

(enne heb hier nog 2 ruimtes die wel aan een laminaatvervangbeurt toe zijn als je toch bezig bent :lol: )

Maar zonder dollen vind het een stoere basketbaltaart

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

4

Mag ik die vloer van je pikken.... Hij is echt super leuk :)

5

Gave taart!!!

"Life begins where your comfortzone ends."

6

Haha leuk gedaan, toen ik de WUD las, dacht ik die vrouw kan ook alles: taarten bakken en laminaat leggen ;)

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

7

Ilovetaart schreef:

Haha leuk gedaan, toen ik de WUD las, dacht ik die vrouw kan ook alles: taarten bakken en laminaat leggen ;)

:lol: nou ik kan lang niet alles hoor, en laminaat leggen al helemaal niet :D

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

8

heel stoer en een mooi vloerke.....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com