Onderwerp: zwarte bloemenwaterval(letje)
Voor het eerst m'n reliefmat uitgeprobeerd, niet zonder slag of stoot, zoals verderop in het forum is besproken, hahaha!
Gevuld met limoenbavarois en lemoncurd.
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zwarte bloemenwaterval(letje)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het eerst m'n reliefmat uitgeprobeerd, niet zonder slag of stoot, zoals verderop in het forum is besproken, hahaha!
Gevuld met limoenbavarois en lemoncurd.
mooi gedaan!
Mooi gedaan wendy
mooi!
Wat een leuk stapeltje!
super mooi gedaan ik hou wel van zwart wit.. mag ik vragen welke mat of roller je gedruikt hebt? ik zoek die namelijk ook maar kan hem niet vinden is die van hier?
thanks
groetjes kim
super mooi gedaan ik hou wel van zwart wit.. mag ik vragen welke mat of roller je gedruikt hebt? ik zoek die namelijk ook maar kan hem niet vinden is die van hier?
thanks
groetjes kim
Je hebt hem gevonden! Heb hem hier in de webshop gekocht; de CK texture mat - Whimsy Swirl. Zag dat hij nu tijdelijk uitverkocht was (en ik heb er echt maar
joya schreef:super mooi gedaan ik hou wel van zwart wit.. mag ik vragen welke mat of roller je gedruikt hebt? ik zoek die namelijk ook maar kan hem niet vinden is die van hier?
thanks
groetjes kim
Je hebt hem gevonden! Heb hem hier in de webshop gekocht; de CK texture mat - Whimsy Swirl. Zag dat hij nu tijdelijk uitverkocht was (en ik heb er echt maar
chique hoor!
mooi gedaan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zwarte bloemenwaterval(letje)