Re: matroesjka
Ik vind deze matroesjka echt de leukste die ik hier ooit voorbij heb zien komen! Mooi gepuzzeld en prachtige kleuren! Echt top!!
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » matroesjka
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind deze matroesjka echt de leukste die ik hier ooit voorbij heb zien komen! Mooi gepuzzeld en prachtige kleuren! Echt top!!
Hele mooie taarten! Kleuren van de matroesjka staan erg mooi
En de bloemen zijn ook erg mooi!
Oh wat prachtig!!
Mag ik deze opslaan? Dit is de perfecte taart voor mijn moeder die half russisch is!
tuurlijk!!, tuurlijk!!
Hele mooie matroesjka!! Geweldig!!
Natuurlijk is de spongebob ook goed gelukt, maar ik nou eenmaal een hekel aan dat wezentje
ze zijn heel erg leuk geworden
heel mooi gepuzzeld en de bloem en de kleur is prachtig....
dank je wel voor de uitleg
Prachtig!!!
Supergaaf! Vraag hoe en met welke uitsteker heb je de bloemen gemaakt? Gebruik je fondant of iets anders?
de bloemen heb ik met gummie paste gemaakt. heeeeel dun uitrollen en dan een rondje met karteltjes uitsteken. dan met een coctailprikker de uiteinden heel dun rollen. heel voorzichtig anders gaat het kapot.
je maakt drie van deze rondjes legt ze op elkaar en maakt een hartje van marzepein. en kleurt de randjes met kleurstof iets donkerder. en klaar is je bloem.
hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg??!!
Ik ben wel benieuwd wie 'piet' is, dat hij speciaal een account aanmaakt om jou een complimentje te geven... je hubbie?? 
Ik ben wel benieuwd wie 'piet' is, dat hij speciaal een account aanmaakt om jou een complimentje te geven... je hubbie??
nee ik ken piet niet!! en is zeker mijn hubbie niet!!
waarom denk je dat hij speciaal om mij een compliment te geven een account heeft aan gemaakt??
Die 'piet' heeft pas 1 bericht geplaatst, hier in jouw topic dus. Daarom dacht ik 'wat een schatje, heeft-ie speciaal een account gemaakt om te reageren op haar taart'
Maar dat heb ik dus verkeerd gedacht!
Die 'piet' heeft pas 1 bericht geplaatst, hier in jouw topic dus. Daarom dacht ik 'wat een schatje, heeft-ie speciaal een account gemaakt om te reageren op haar taart'
heb net even snel aan mijn hubbie gevraagd, maar nee!! ik heb echt geen idee, maar zou wel een groot compliment zijn!!
als hij speciaal voor een compliment een account aanmaakt 
zie nu ook pas dat het blauwe letters zijn,, hummm wel gek ja!!
Mooi gedaan en heel mooie bloemen op die eerste!
Cakes by Petra schreef:Die 'piet' heeft pas 1 bericht geplaatst, hier in jouw topic dus. Daarom dacht ik 'wat een schatje, heeft-ie speciaal een account gemaakt om te reageren op haar taart'
heb net even snel aan mijn hubbie gevraagd, maar nee!! ik heb echt geen idee, maar zou wel een groot compliment zijn!!
Wie weet wat je op 14 februari te wachten staat... 
knap gedaan zeg .....ze ziet er voorbeeldig uit met al die details. OOk superrandje en toffe bloempjes. Ik ga ze ook eens proberen maar dat frillen ????? lukt me nog steeds niet.
En Piet ....die durft ondertussen niet meer te posten denk ik 
nou je inzet is het dubbel en dwars waard geweest, wat een superresultaat!! Heel mooi, die bloemen zijn ook super en de ogen van het matroesjkapoppetje ook!
Prachtig gepuzzeld!! De andere taarten zijn ook leuk!!
femmie schreef:Cakes by Petra schreef:Die 'piet' heeft pas 1 bericht geplaatst, hier in jouw topic dus. Daarom dacht ik 'wat een schatje, heeft-ie speciaal een account gemaakt om te reageren op haar taart'
Wie weet wat je op 14 februari te wachten staat...
zal mijn hubbie leuk vinden 
Ohjee Femmie, heb je een echte valentijn?? Haha.
Je taart ziet er, ach, moet ik het nog zeggen na al die veren van collegabaksters? Als je zou zeggen dat het gezichtje een stukje sheet is, zou ik het ook geloven... wat heb jij een vaste hand zeg!
Applaus!
Heel erg mooi en wat een mooie ogen heeft de matroesjka!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » matroesjka