1

Onderwerp: rozen losse uitskters petal

ik heb echt eerst egzocht,maar kan het antwoord niet vinden
ik heb in de shop
rozenuitstkers gekocht die met losse blaadje van groot naar klein met wat een puntje
ik snap niet hoe ik ze maak, kom niet uit de beschrijving
weet iemand hoe je dit doet of is er een filmpje van
ik wil ze dit weekend gaan oefenen, maar moet even een begin heben
handig uitstkers, als je weet hoe ahahha

2

Re: rozen losse uitskters petal

Hier is een Howto: http://home-and-garden.webshots.com/sli … 4647SCfrnv .

Succes :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

3

Ik heb je even gerapporteerd, want je staat in de verkeerde rubriek :) Deze rubriek is alleen bedoelt om zelfgemaakt how to's, sjablonen of patronen te pl

Groetjes Laura!

4

gerapporteerd wat klinkt dat ernstig..... ahhahaasorry dacht dat ik hier moest maar moet ik m in decoreren zetten...

5

nou hoop datr ik hier goed zit zat in verkeerde rubriek maar ik had een you tube film over hoe die roos maken met die losse uitsteek blaadjes
aleen nu zie ik bij stap 1 een cone of zo iets op een staafje
mpoet je die dan ook kopen voor elke roos, snap er isk van ahaha had ik toch maar dei andere uitsteker gekocht, hoop dat iemand mij kan verteld wat die cone is of een alternatief om te maken
alsvst heel erg bedankt
de bedoeling was om morgen wat roosje sklaar te hebben ahahahah

6

Nee, dat is niet ernstig, maar misschien is het wel handig om sticky's te lezen voor je ergens een topic plaatst, zeker als ze in HOOFDLETTERS  geschreven zijn ;)

[MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

de cone maak je van een stukje marsepein of fondant.  als je gewoon de roos op een taart wil zetten hoeft dat helemaal niet op een staafje. 

trouwens je had jou vraag ook in de andere topic kunnen plaatsen ;) is makkelijker met terug vinden/lezen

8

Ik heb ff je topics samengevoegd :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

oke sorry sorry, wist niet hoe dat werkt met vraag in andere topic, dat had ik ook gedaan, maar dan bleef deze ook nog bestaan vandaar
dus als ik m zo op taart wil plaatsen wat de bedoeling is, dan laat ik die cone achterwege en begin gelijk met de blaadjes....
dan rol ik het 1e blaadje gewoon om zn eigen as en hoeft er niks meer tussen....
alvst bedankt
en sorry voor onhandigheid

10

Als je bij youtube zoekt op how to make a rose komen er talloze filmpjes naar voren. Er zijn heel duidelijke filmpjes bij, die maken waarschijnlijk meer duidelijk dan hier met woorden.
Ik vind zelf dit een duidelijke http://www.youtube.com/watch?gl=NL& … 4SfgfnzzXk
Succes.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

11

klopt deze ha dik ook maar heb degene met die losse uitsteek blaadjes die je 1 voor 1 moet doen en daar kan ik niks van vinden
maar toch bedankt

12

zelfde als de manier met de rondjes alleen jij hebt een wat natuurgetrouwere vorm nml met een puntje er aan

13

maar met de rondjes rol je m op toch
was nu aan proberen om een kegeltje of 1 spiraalvormig te rollen en de rest er om heen bladeren dit gaat aardig , wrodt wel een orrs, alleen zit nog wat te klooien met de groottes van de blaadjes welke ik neem je kan van groot naar klein maar op het eind vind ik dan het verschil te groot worden