Re: En zo vertelde ik op't werk mijn grote nieuws!!
Hoi, allereerst gefeliciteerd met dit fantastische nieuws. En je hebt er een prachtige taart van gemaakt. Was vast een speciale ervaring voor je eigen kleine spruitje!!! Groetjes Patricia
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » En zo vertelde ik op't werk mijn grote nieuws!!
Hoi, allereerst gefeliciteerd met dit fantastische nieuws. En je hebt er een prachtige taart van gemaakt. Was vast een speciale ervaring voor je eigen kleine spruitje!!! Groetjes Patricia
Wat een geweldig mooi bericht!! Gefeliciteerd en heb een fantastisch mooie zwangerschap. Je zult vast van ieder moment genieten.
Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap.
Het is een super leuke taart, zeker om op die manier je goeie nieuws te vertellen.
Allereerst gefelciteerd. Super hoor! En ja dat is zeker een taartje waard. Hij is prachtig.
van harte gefeliciteerd
geniet van deze mooie tijd hij is zo voorbij
en een lief taartje
Gefeliciteerd met je zwangerschap! een leuk taartje heb je gemaakt!
gefeliciteerd en wat een leukerd!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en wat een leuk taartje!!!! Geniet ervan!!!!
wat een lieve taart zeg.
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap nu heerlijk gaan genieten he!
veel liefs monique
Wat super voor jullie! Ik hoop dat alles goed mag gaan en je niet teveel last hebt van kwaaltjes (alsof jou dat kan schelen
) Een heel leuke taart 
prachtige taart en praxhtig nieuws
hartelijk gefeliciteerd met julie zwangerschap geniet er dubbel van met zen
2tjes ,
Mooie taart en van harte gefeliciteerd
!
Van harte gefeliciteerd met dit leuke nieuws, je taart is ook erg leuk.
Proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!! Geweldig fijn nieuws voor jullie zeg! Zeker een taart waard! Ik vind je taart al schitterend leuk en mooi maar met je verhaal erbij is het h
Wat een goed nieuws, gefeliciteerd!
En wat een ontzettend schattig taartje, erg leuk!
gefeliciteerd. en wat heb je een lief taartje gemaakt.
Gefeliciteerd!!!!!! En wat een leuk taartje om het tegen je collega's te vertellen!
gefeliciteerd en wat een schattig taartje.
groetjes Carla
Super voor jullie! Gefeliciteerd en een schattig taartje!
wow zeg! wat een geweldig nieuws!
Wat een superleuke en mooie manier om het grote nieuws te vertellen.
Gefeliciteerd.
Mooie taart, maar het andere nieuws is volgens mij nog mooier!
Van harte gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd met je wondertje in je buik!!! En prachtige taart!
Leuke taart!
Maar nog veeeeel leuker natuurlijk de reden, gefeliciteerd en geniet ervan!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » En zo vertelde ik op't werk mijn grote nieuws!!