1

Onderwerp: Biscuit/Cake in de koelkast ?!

Ik wil graag weten of het mogelijk is om biscuit/cake in de koelkast te leggen voor een dag. En kan ik het dan in alminiumfolie doen, heb geen pedaalemmerzakken.
Aangezien het heel laag is geworden, wil ik morgen nog een maken. Zodat de taart hoger is, dan heb ik ook meteen drie lagen.

Hoor van jullie,

Gr.

Re: Biscuit/Cake in de koelkast ?!

zou het niet doen, cake/biscuit en ook bijvoorbeeld brood, wordt erg snel oud in de koelkast. Dus of inpakken en gewoon op je aanrecht laten voor 1 dagje of vannacht in de vriezer ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Ik heb geen vriezer vandaar dat ik zei koelkast. Dan wordt het de aanrecht, ik heb best een warme keuken is dat geen probleem??
En kan ik het gewoon inpakken in aluminiumfolie bijv.

En mijn marsepein heb ik nu sinds gister ochtend op kamertemperatuur.
Wel in de originiele verpakking, die wil ik dan morgen gebruiken om ermee mijn cake/biscuit te bekleden.

ja wel goed inpakken voor op het aanrecht.

en je marsepein is nu op kamertemp?? Ik neem aan dat hij dat al was, gezien je marsepein op kamertemperatuur dient te bewaren.... ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5 Laatst bewerkt door natura (05-02-2010 23:37)

Ik heb het verpakt in vershoudfolie en daar om heen aluminiumfolie en op het aanrecht gelegd. En de marsepein lag in doe koelkast toen ik het gekocht. Vandaar dat de marsepein scheurde tijdens het uitrollen bij mijn eerst taartje.