Onderwerp: help! wat zou ik doen?
Ik heb aan mijn tante belooft dat ik in de krokusvakantie (15-21 februari) met mijn nichtjes (3, tussen 8 en 12 jaar) een dagje iets leuks ging doen want ze hebben het niet gemakkelijk thuis. Maar nu is het probleem dat ik nogal hard ziek ben en dus niets kan voorbereiden en volgens de dokter ga ik dan ook nog niet helemaal 100% beter zijn. Nu is mijn vraag aan jullie of er misschien iemand ideetjes heeft om iets leuk te maken, ik dacht aan iets te bakken (taart of zo) want ze helpen altijd graag in de keuken en ze hadden al gevraagd om zo eens iets te maken zoals "die taarten die jij altijd maakt" maar het probleem is dat ik nog nooit hun oven heb gebruikt en als ik me dan nog niet zo super ga voelen is het misschien allemaal wat te veel om met 3 kinderen taart te bakken en zoals ik al zei ik vrees dat ik op voorhand geen fut ga hebben om taart te bakken. Wie heeft er een leuk idee dat weinig moeite (en liefst ook geld) kost om die meiden een leuke dag te geven want die hebben ze al zo weinig.
Groetjes Sarah
PS. Sta ik hier wel in de juiste rubriek?