1

Onderwerp: cc invriezen

Ik heb een vraagje over invriezen van CC. Ik lees wel over kant en klare CCdat die ingevroren kunnen worden. Ik wil alleen CC op maandag bakken ze versieren op woensdag. De CC zijn voor donderdag maar dan moet ik weer een piratentaart maken voor vrijdag. Ik wilde dus weten of ik de CC zo moet bewaren vanaf het bakken (maandag) tot aan het bekleden op woensdag.
Alvast bedankt voor het meedenken.

2

Re: cc invriezen

Wat is precies je vraag over het invriezen?

Ik zou persoonlijk de cc niet op maandag maken, woensdag bekleden en donderdag eten. Tegen die tijd zijn ze waarschijnlijk al behoorlijk droog geworden!
Invriezen kan wel op maandag, dan ontdooien + versieren op woensdag. Ik heb het alleen nog nooit gedaan, dus spreek niet uit ervaring, maar uit het lezen hier op het forum ;)

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

3

oh sorry ik heb je blijkbaar verkeerd voorgelicht :lol:
Je schijnt ze makkelijk te kunnen bewaren:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=78653
Of even zoeken op 'invriezen AND cupcakes'

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

4

ik bak ze vaker en vries ze in...daarna ontdooien en dan versieren.....
met versiering en al invriezen heb ik zelf nog nooit gedaan

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

5

Eergisteren heb ik er een paar ingevroren; ik wilde het invriezen van cc's eens uitproberen; had ik namelijk nog nooit gedaan. Gisteren er een paar uitgehaald. Maar ik vond ze echt niet meer lekker!! Ligt aan mij dan zeker? Ik lees hier dat cc's na het invriezen juist lekkerder smaken?

Asuncion: ik weet niet hoeveel je moet maken? Als het er weinig zijn zou ik ze op woensdag zelf bakken (of dinsdag). Zo vers mogelijk is toch het lekkerst!!

6

Invriezen met versiering gaat prima met cc's. Ik heb altijd wel wat in de vriezer liggen voor als we zin hebben in iets lekkers of voor bezoek.
Ik vries ze ook wel eens in en dan na ontdooien versieren, kan ook prima!

Succes

Greetz Keet

7

Hai Allemaal,
Bedankt voor het meedenken.
Ik moet er 50 maken en zo te horen zijn de meningen verdeeld.
Ik denk dat ik ze toch maar dinsdag ga bakken. (wordt een beetje schipperen
met mijn tijd). Maar omdat ik lees dat ze als ik ze gewoon bewaar droog worden
en zonder versiering invriezen ook niet al te lekker zijn moet ik gewoon dinsdag
gaan  bakken.