Onderwerp: Paradoxale opdrachttaart en gestoei met Ikea marsepein...........pffff
Twee taarten in dit topic!
Om te beginnen de a
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Paradoxale opdrachttaart en gestoei met Ikea marsepein...........pffff
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Twee taarten in dit topic!
Om te beginnen de a
Nou ondanks je tegenslag vind ik ze beide h
Leuke taarten, ik heb ook de marsepein van Ikea geprobeerd om te bekleden maar al snel opgegeven. Voor boetseren is het prima trouwens!
ja de ikea marsepein is voor ergens in en niet om te bekleden, is niet fijn genoeg, maar resultaat is wel mooi , na al je moeite
Ze heeft er van gesmuld, ze straalde, dus het is toch wel een taart naar je zin geworden
Ik vind hem erg leuk! De tweede is ondanks het rare kleurtje goed gelukt, de roos is mooi! Nu weer even chillen. 
Ik gebruik de marsepein van de ikea ook alleen maar voor koekjes en amandelbroodjes.
Maar zo zie je maar goedkoop is duurkoop. Dus ik bestel ook alleen nog maar goede kwaliteit marsepein.
Hoi,
Mooie taartjes hoor!!!!
Ik wist niet eens dat Ikea marsepein verkocht!!!! Maar ja, als ik de reacties hoor, hoef ik het ook niet te proberen.
Groetjes, Siep
Ze heeft er van gesmuld, ze straalde, dus het is toch wel een taart naar je zin geworden
Ik vind hem erg leuk! De tweede is ondanks het rare kleurtje goed gelukt, de roos is mooi! Nu weer even chillen.
Ja, het is voor beide meiden gelukkig een leuke en smakelijke verrassing geworden!
En daar ging het uiteindelijk om!
Ik wil heel graag veel oefenen met rozen maken, maar beide handen zijn nu pijnlijk.
Heel weekend chillen dus
!
'Normale' marsepein is inderdaad geen uitrolmarsepein (teveel amandel, verhouding moet volgens mij 1:3 of minder zijn).
Maar je hebt er toch nog een mooi taartje van gemaakt! De eerst ook, erg leuke kleuren!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Paradoxale opdrachttaart en gestoei met Ikea marsepein...........pffff