1

Onderwerp: crisco allergie?

Hoi Dames,
Ik vroeg me vandaag af, degenen die erachter zijn gekomen dat ze een crisco-allergie hebben, hebben jullie ook nog andere allergieen die je wel al kende??

ik moet binnenkort een workshop geven en ik weet dat er wat allergieen tussen zitten en de meeste allergieen hebben immers verband met elkaar...

Dankjewel!!!
groetjes,
yvonne

Re: crisco allergie?

crisco is gemaakt van soja, dus dat moet je navragen. voor de zekerheid kun je een blok frituurvet in huis halen.

ik zelf ben ook allergisch voor soja maar werk wel met crisco en krijg dus af en toe een jeuk aanval op mn handen. Ijskoude kraan doen wonderen :)
Verder heb ik wel nog een heleboel andere allergien, maar die houden niet echt verband met elkaar, naja bijvoorbeeld voor een groot deel voor de nachtschade groepen en zo zijn  er nog wat groepen waar ik allergisch voor ben, maar weet niet of je dat echt bedoelt en daarbij of het wel echt nodig is om je te verdiepen in de allergien is dusdanige mate... ;) succes!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

hoi,
da's alvast duidelijk! ik heb wel een aantal allergieen, maar mijn blok frituurvet is nog lang niet op, dus ik weet ook niet hoe het bij mij of anderen uitpakt.

in ieder geval bedankt voor het snelle antwoord!
groetjes, yvonne

4

K heb ook een soja-allergie en mijn reactie op de crisco wordt steeds heftiger..Heb ook een heleboel andere allergie

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

Liene schreef:

K heb ook een soja-allergie en mijn reactie op de crisco wordt steeds heftiger..Heb ook een heleboel andere allergie

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

frtuurvet werkt supergoed, en eigenlijk best goedkoop. goed dat je het zegt van de pinda's en noten, want da's wel een lastige allergie...

Berichten [ 6 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren