Onderwerp: Beginner
Hoi allemaal,
Ik zag al die mooie taarten en nu begint het me te kriebelen om er ook een te willen gaan maken.
Mijn zoontje wrdt binnenkort 4 jaar en ik wil dan ook graag een cars taart 3d voor hem gaan maken.
Misschien wat hoog gegrepen, maar ik ben iemand die er veel moeite voor wil doen en toch wel perfectionistisch aangelegd is.
Ik heb allerlei dingen gelezen op het forum over hoe te beginnen, maar ik vond het toch een stuk handiger als een ervaren iemand me kan vertellen hoe ik moet beginnen (soort van lijstje op volgorde met alle stapjes) en welke benodigdheden ik moet hebben.
Het gaat dan al om het bakken van de taart (ik las dat een cake het stevigst is voor een 3d taart). Ik wil er 2 op elkaar. Een grotere en een kleinere er bovenop.
Het vullen van de taart.
Glazuren van de taart.
Boetseren van de cars figuren (ik las dat dit het makkelijkst is met gipsvormen) en hoe men de plaatjes op de taart maakt, zoals zeg maar een plat plaatje wat je op de zijkant van de taart zou kunnen "plakken".
En hoe krijgen jullie die vormen daarvan allemaal zo goed en bijv. die bliksemschicht op de zijkant van lightning.
Ik hoop dat iemand me wil en kan helpen, zodat ik snel aan de slag kan.
Groetjes,
Sanne