1

Onderwerp: kenwood prospero km266 retouren of houden?

hoi hoi,

ik heb een kenwood aangeschaft een prospero,toen ik hem binnen kreeg was het een grote doos,heb hem dan ook pas 3 dag later opengemaakt,
ik vond hem wel wat te klein,,hheeel veel dingen die erbij horen.die ik eigenlijk tog niet gebruik,
hij heeft inhoud 4,3 en 700 watt?

ik wil hem retouren ,maar heb hem eigenlijk deze week erg hard nodig.

wat moet ik nu doen?beter een andere kenwood?want k lees op sommige topics dat niet alle kenwoods goed zijn,is dat zo??
graag hor ik het,want hij wordt moregn misschien opgehaald.

groetjes deborah

inmiddels niet meer beginnend,maar al best wel een goede taarten prinses,ik ben alleen geen held in foto s plaatsen

Re: kenwood prospero km266 retouren of houden?

vragen over electrisch toebehoren voor bakken&vullen, mogen in bakken en vullen ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3 Laatst bewerkt door keet (05-02-2010 08:25)

Ik heb 'm ook. Juist gekocht omdat hij ook zoveel andere dingen kan. Vullingen kun je er ook goed mee maken.
Hij is voldoende groot voor een biscuit van 8-9 eieren. Weet niet of dat groot genoeg voor je is.
Verder is de mijne wel na 3 weken stuk gegaan, dat was erg balen... maar na reparatie doet hij het prima!
Het was wel weer even zoeken om een mooi biscuit te bakken, maar het gaat nu super!

Ben benieuwd wat je ermee gaat doen.....

Greetz Keet

4

ik heb hem nu ruim een jaar en geen problemen tot nu toe. Ben er erg blij mee, vooral omdat hij een grote bak heeft en ook nog veel andere opties heeft. Ik gebruik hem 80% voor het bakken en 20% voor de "gewone"  keukendingen.
(alleen heb ik de 264; 4,3 liter en 900watt)

Groetjes, Dorothea.