Re: Workshopvoorbeelden.
Oooh, wat mooi Annelies!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Workshopvoorbeelden.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Oooh, wat mooi Annelies!
Wow, wat zijn ze gaaf.... oh wat jammer dat het zover weg is !
Wow, supermooi! Alleen forever friends doet het geloof ik niet.
Ziet er prachtig uit alemaal. Heel veel succes met je nieuwe ruimte en het geven van workshops. Maar als ik de voorbeelden bekijk zal dit geen enkel probleem zijn!
Sprakeloos!!!!! Wat ontzettend mooi, stuk voor stuk. Pure kunst!! Ik heb nog een hoop te leren!!!!!
Lieve Annelies, ik zit hier helemaal te stralen achter de computer nu ik lees dat je droom werkelijkheid gaat worden!! Gefeliciteerd, wat heerlijk voor je!!
En je voorbeelden zijn echt geweldig, vind ze allemaal leuk, lief en mooi maar het prinsesje op de stoel is echt mijn favorietje, moet zo om haar lachen!!
Kan me nog zo goed herinneren de dag dat ik jouw mega enthousiaste mail in mijn inbox had met al je vragen en de zin om te beginnen die er van af spetterde... en nu is het dan zo ver... heeel veel liefs van hier en heel veel geluk!!
Ik ga je binnenkort weer even mailen, heb een flinke griep gehad en ben nu nog een beetje wiebelig 
Zonnestraal van hier!!
ps. Gastworkshop in Spanje? We krijgen een klein gastenhuisje bij ons huis..
:-D
O wat lief Lara!!!
Ja, jij ben een van de mensen waar ik heel veel aan te danken heb! Ook ik weet nog goed dat ik in het begin met al mijn vragen bij jou terecht kon. Je hebt mij vele lange mails geschreven om mij verder op weg te helpen en dat zal ik nooit vergeten!
Ook ik hoop op mijn beurt degene die mij om raad vragen altijd te helpen, zo kan ik misschien ook mijn steentje bijdragen....
Dank je wel Lara, voor alles!
Enne......dat van die gastworkshop....dat laat ik me natuurlijk geen twee keer zeggen!!!

Wow, helemaal geweldig. Ik heb je op de beurs gezien en meteen een foldertje meegenomen. Ik houd het zeker in gedachten om eens een workshop te gaan doen. Echt super!!
Ze zijn stuk voor stuk erg leuk! Succes ermee!
ik ben verliefd op het ballerinaatje! wat een leuke voorbeeldjes!
succes met alles.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Workshopvoorbeelden.