1

Onderwerp: frambozencupcakes uit de delicious

oooohhhhh wat zijn ze lekker! top recept, klopt helemaal!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-C8N8XAEL-D.jpg

volgende week de mokka cc, ben benieuwd of die ook een toppertje zijn!

Groet Corinne

2

Re: frambozencupcakes uit de delicious

wat ben ik toch stom. ik had net delicious in mijn handen en dacht och, recepten zat. maar als jij zegt dat ze zo lekker zijn zal ik het toch maar gaan kopen

3

Hmm klikt super, ben namelijk gek op framboos! Kan je het recept misschien delen?
Of verkopen ze dit ook in Belgi

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

4

ziet er jammie uit
plaats je de recepten ook hier op het forum voor degen die het magazine
niet hebben??????

5

ohhh die cakestolp,waar heb je die vandaan????

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

6

karla schreef:

ohhh die cakestolp,waar heb je die vandaan????

Volgens mij is die van Riviera Maison als ik het goed zie

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

7

Klinkt heerlijk en zo zien de cupcakes er ook uit! :thumb:
Delicious ken ik niet, weet iemand in welke landen verkocht wordt?
Ik heb op de site naar het recept gezocht, maar het staat er niet tussen geloof ik ;)

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

8

Ik weet het ook niet... wil je het delen met ons...

9

Ik heb even in mijn delicious gekeken. Het is een blad dat in elk geval in Nederland wordt uit gegeven en volgens mij ook in andere landen maar dan is de inhoud anders. En ik denk dat de recepten tzt op de website van het blad komen maar dat ze nog even wachten tot het volgende nummer uitkomt.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

10

een heel mooie cakestolp,van waar heb je die?

11

ik heb de delicious gekocht vandaag

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

12 Laatst bewerkt door corinne (05-02-2010 16:29)

mamie schreef:

het is een stopl van riviera maison. vind hem niet zo heel erg mooi omdat er letters op staan. hij is wel super in gebruik omdat hij mooi hoog is.

heb vandaag trouwens de mocca hazelnoten cc gemaakt.....oook zoooo lekker!!!

Groet Corinne

13

ik vind die letters juist mooi,heb al gegoogeld,maar zie hem nergens,alleen zonder letters

14

ik heb op de internetsite van delicious gekeken maar kon het recept niet vinden. weten jullie er misschien meer van? iemand die het recept wil delen?

15

Ben ook lid van het blad.
Ik wil de recepten wel delen, iemand een suggestie hoe ik ze er makkelijk op krijg?

16

hmmm dat weet ik niet zo goed... ik dacht misschien dat je hier in deze topic kon plaatsen..

anders kan je het ook naar me mailen als je wilt...

17

Delicious is ook in Belgi

18

Staat dit recept er in of zijn het andere recepten? :)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

19 Laatst bewerkt door Umran (06-02-2010 13:09)

hier in Duitsland heb ik het niet kunnen vinden... dus als iemand zo vriendelijk wilt zijn :)

20

mamie schreef:

ze verkopen ze bij ons bij de Intratuin.

21

ik zal ze proberen er

22

Dani schreef:

ik zal ze proberen er

23

Fijn dat jij ze voor me hebt uitgeprobeerd, ze klinken heerlijk! Ik zag ze ook staan in de D. en wil ook eens maken :) Is de topping een beetje stevig eigenlijk?

PS: Je recept voor worteltjestaart heb ik hier onder de recepten op de site gezet, had je t al gezien :D ?

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

24

Dani schreef:

ik zal ze proberen er

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

25

ik heb het graag gedaan! Iedereen veel plezier met het maken en geniet ervan, ze zijn erg lekker.

Berichten [ 1 tot 25 van 28 ]

Pagina's 1 2 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren