1

Onderwerp: Ik word er gek van....pluisjes op de taart

Pluisjes op de taart....
Binnenkort wil ik mijn eigen bruidstaart gaan maken. Het zal een witte bruidstaart worden maar dan hier ook meteen mijn probleem.... al die pluisjes. Ook al doe ik zo mijn best om het te voorkomen, ze zijn er.
Weten jullie of het met de Pearl lustre spray een beetje weg te werken is???
Ik hoor graag jullie reactie!!!

geniet van de mooie én lekkere dingen!!!
www.lieftaartje.nl

2

Re: Ik word er gek van....pluisjes op de taart

Het is niet helemaal te voorkomen, maar trek vooral witte kleding aan.
Succes met je taart en ik hoop hem hier te bewonderen.

3

Grrr ik heb dat ook en wordt er echt gek van. Trek dus ook licht gekleurd kleding aan, maja t helpt niet echt helaas

Groetjes Serife..

4

Ik heb er minderlast van sind ik een lucht bevochtigingmachinedinger in de woonkamer heb..  Heb nu ook minderlast van stof in de woonkamer.
Verder ja lichte kleding dragen Wat help is zo weinig mogelijk en synthetisch stoffen.  Mij bekleed kleding keuze is bijna altijd basketball shorts (van de glimmende) en een topje van M&S mode (de ook een beetje glimt)   Van katoen krijg je veel pluisjes.. dus ook geen katoene thee en vaat doeken gebruiken in de tijd.. maar van de hydroviele (verkeerde spelling maar agh ja)

5

Ja heel irritant is dat, werk je nog zo schoon toch komen er pluisjes en waar ze vandaan komen mag joost weten :think: ben wel blij te lezen dat ik hier niet als enige last van heb :)

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

6

Ik heb er ook last van. Met Pearl lustre spray is het wel wat weg te werken, maar niet alles.

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

7

Ik doe vaak een wit Tshirt aan bij het taarten, maar toch die stofjes....
Zeker bij witte fondant of marsepein. Erg irritant.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

8

Goed idee zeg van die witte kleding, ik ga binnenkort ook een wit taartje maken en maakte me meer druk om de kattenharen dan wat anders. Nooit rekening mee gehouden dat kleding natuurlijk ook 'stoft'. :P

9

Amber87 schreef:

Goed idee zeg van die witte kleding, ik ga binnenkort ook een wit taartje maken en maakte me meer druk om de kattenharen dan wat anders. Nooit rekening mee gehouden dat kleding natuurlijk ook 'stoft'. :P

Hoewel het niet fris is kan je een kattenhaar nog makkelijk weghalen, maar al die stofjes is niet te doen :(

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

10

plastieken keukenshort aandoen en terwijl je bezig bent regelmatig je handen afkuisen aan keukenpapier, dat hlpt bij mij

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen