Onderwerp: Toefjes erlangs, vraagje
Ik wil aan de onderkant van deze taart toefjes botercreme spuiten. Maar de taart is pas voor morgen. Raden jullie aan om ze pas morgen te spuiten of kan het best nu al en daarna de koelkast in??
Alvast bedankt!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Toefjes erlangs, vraagje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil aan de onderkant van deze taart toefjes botercreme spuiten. Maar de taart is pas voor morgen. Raden jullie aan om ze pas morgen te spuiten of kan het best nu al en daarna de koelkast in??
Alvast bedankt!!
hoe heb je je fondant/marsepein zo mooi rood gekregen?
Deze kleur heb ik kant en klaar gekocht in de webshop hier.
Normaal meng ik zelf kleuren maar voor de kerst had ik kant en klare gekocht en dit was nog over.
(t is marsepein trouwens)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QJSZLGUI.jpg
Alvast bedankt!!
Heb je deze taart in de koelkast gezet? Ik dacht dat je dat beter niet kon doen, ivm het zweten van het marsepein of fondant.
Bij de banketbakker zie je weleens gebakjes bekleed met marsepein waar een toefje slagroom op zit. Kan dit inderdaad? Gaat de marsepein dan niet smelten?
@anjaS dat is dan meestal een toefje botercreme, want slagroom blijft niet zo goed stijf (je kan er wel klop-fix in doen, maar botercreme blijft echt veel mooier! Een taart of gebakje kan best in een doos is de koelkast, ik doe het altijd, gaat prima, omdat het droge lucht is. Toen het laatst zo koud was, had ik een taart in een doos in de schuur gezet, maar die was toch plakkerig geworden. Maar in de koelkast gaat dus wel. Die gebakjes heten trouwens kasteeltjes, mjam!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Toefjes erlangs, vraagje