1

Onderwerp: nou moe, een week bewaren ?!

Ik heb hier een leuk boek gekregen voor mijn verjaardag, en daar staat in dat je biscuit best een week kunt bewaren in afgesloten doos in de koeling.
Het boek is van paris cutler. Maar hier lees ik eigenlijk dat dat echt niet kan. ligt het er aan hoe je de biscuit maakt ? Ik maak hem met biscuitmix van de webshop.

Neem je dromen mee de dag in..

2

Re: nou moe, een week bewaren ?!

oh ja hoor, het bederft niet, maar het wordt er echt niet lekkerder op.

Bedoelen ze echt biscuit? Of gaat het over kapsel en maken ze dat van een ander recept? (geen biscuit dus?)

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

huh? 1 week?
Het zal inderdaad niet zo snel bederven, maar droger wordt het zeker!
Lekker de vriezer in al is het ook maar voor 1 dag :)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

4

Zeker weten dat het biscuit is? Het boek van Paris Cutler is oorspronkelijk engelstalig, dus ik gok op cake...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

mmmwoaah, ik denk dat je gelijk hebt marianne, dat ze cake bedoelen, het woord biscuit had ik er eigenlijk zelf van gemaakt, maar wordt eigenlijk niet genoemd, ze hebben het inderdaad over kapsel, met name chocoladetaart (3 weken !!!) en witte chocoladetaart ( 1 week). Effe ot, ze hebben dat boek ook niet best vertaald.

Neem je dromen mee de dag in..

6

nouja, het zou me niks verbazen als het bij de bakker ook zolang bewaard wordt!

7

bakker maakt het vers maar er zijn taarten, mits zonder korthoudbare vulling als slagroom die prima een week houdbaar zijn. uitdrogen voorkomen inderdaad.