1

Onderwerp: help...vulling crisis !!

hallo allemaal,

ik heb een beetje een crisis hier haha ik heb de vraag gekregen om een bruidstaart te maken en nu heb ik het bruidspaar 5 proeftaartjes gegeven waar ze uit konden kiezen. nu hebben ze 2 van de 5 gekozen die ze lekker vinden en dat is bananenmousse en een laagje chococreme en aarbeienmousse en een laagje vlaaivulling, nu zouden ze voor de derde graag iets met mandarijntjes vlaaivulling willen en een mousse.... maar ik weet zo snel even niks te bedenken :think: !!!!!!!!!!!!!   weet iemand of ik mandarijntjes mousse kan maken ?? net zoals de aarbeien en bananenmousse ???
en bestaat mandarijntjesvlaaivulling wel ?? (ben een beginner he !! hihi )

alvast bedankt en alle maar dan ook echt alle tips zijn heeeeel erg welkom !!!

Groetjes Mel

2

Re: help...vulling crisis !!

ooh sorry ik sta in de verkeerde dinges met mijn vraag  !!!
hoe verzet ik dit nu naar het juiste ???

Groetjes Mel

3

MeLLie schreef:

ooh sorry ik sta in de verkeerde dinges met mijn vraag  !!!
hoe verzet ik dit nu naar het juiste ???

Hoi Mel, onder je vakje staat een knopje "rapporteren" als je daar op klikt kun je het melden aan de moderators en die verplaatsen je dan :-) Ik heb het al gedaan voor je ;)

Groetjes!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

4

MeLLie schreef:

hallo allemaal,

ik heb een beetje een crisis hier haha ik heb de vraag gekregen om een bruidstaart te maken en nu heb ik het bruidspaar 5 proeftaartjes gegeven waar ze uit konden kiezen. nu hebben ze 2 van de 5 gekozen die ze lekker vinden en dat is bananenmousse en een laagje chococreme en aarbeienmousse en een laagje vlaaivulling, nu zouden ze voor de derde graag iets met mandarijntjes vlaaivulling willen en een mousse.... maar ik weet zo snel even niks te bedenken :think: !!!!!!!!!!!!!   weet iemand of ik mandarijntjes mousse kan maken ?? net zoals de aarbeien en bananenmousse ???
en bestaat mandarijntjesvlaaivulling wel ?? (ben een beginner he !! hihi )

alvast bedankt en alle maar dan ook echt alle tips zijn heeeeel erg welkom !!!

Je ziet het, je bent al verplaatst ;)

En op je vraag, volgens mij is er geen mandarijntjes vlaaivulling. Ik zou als je in de citrus-smaak wilt blijven, kiezen voor een laagje lemon curd, lemon curd mousse (heel lekker fris) en mandarijntjes er bovenop. Heb je toch nog die mandarijntjes erin ;) :-D
En een mandarijntjes mousse kun je wel maken ja, gewoond de mandarijntjes uit blik pureren en de het gewone mousse recept gebruiken, maar ik denk dat het een beetje "flauwe" smaak wordt eerlijk gezegd, omdat ze gewoon niet zoveel smaak hebben die mandarijntjes ;)
Sukses h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

5

Ik heb hem verplaatst voor je (kan je niet zelf ;) ) naar aanleiding van je report :)

Mandarijntjesvlaaivulling bestaat naar mijn weten niet, maar je kunt het wel zelf maken, kijk maar bij het recept van ananasvlaaivulling. Ik heb trouwens wel tropischevruchten-vlaaivulling, bij de Makro vandaan dacht ik :think:. Mandarijnenmousse kun je gewoon maken volgens een vruchtenmousserecept.

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

aaah... dankje voor het verplaatsen haha ik was opzoek naar een recept en toen ik hem niet kon vinden dacht ik och ik vraag het gewoon even haha en toen niet uitgekeken waar ik hem had geplaatst hihi :o

ook bedankt voor de tips ik ga eens kijken wat ze daarvan vinden.. ik hoop dat ze het ok vinden want anders zou ik niet weten wat ik moest maken haha

nog meer tips zijn altijd welkom !!

Groetjes Mel