1

Onderwerp: lijst met puzzelplaatjes

een tijdje terug heb ik op deze site een lijst gezien met links naar puzzelplaatjes.
Had iemand hier verzameld,een mega lijst!! ...die ik nu nergens meer kan vinden.
Heb al op allerlei manieren de zoekfunctie gebruikt maar kan het echt niet vinden.
Kan iemand mij helpen?
Bedankt alvast!

2

Re: lijst met puzzelplaatjes

Je kunt je onderwerp gewoon intikken op google, daarna afbeeldingen, dan bij "afbeeldingen" opties weergeven, daarna lijntekeningen!

3 Laatst bewerkt door monique2510 (04-02-2010 12:04)

je kan ook op kleurplaten zoeken
of bedoel je deze? http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=44685

4

nee die is het niet, ik dacht zelfs dat hij bij de how to's stond. Weet echt niet meer waar ik het gezien heb helaas....
er stonden een heleboel links onder elkaar van allerlei figuren.
Bedankt voor het meedenken in iedergeval....

5

anita1990 schreef:

nee die is het niet, ik dacht zelfs dat hij bij de how to's stond. Weet echt niet meer waar ik het gezien heb helaas....
er stonden een heleboel links onder elkaar van allerlei figuren.
Bedankt voor het meedenken in iedergeval....

Was het de lijst met puzzelplaatjes of die waar boetseertips en 3D-figuren in stonden?

6

dat weet ik niet meer zo goed want het was een van de eerste keren dat ik op dit forum keek en nog helemaal nieuw in de bakwereld was. (nog steeds wel hihi)
het was iemand die ze verzameld had en het waren links waar je al in kon lezen wat voor figuurtje het was.
groetjes anita

is het niet de how to lijst van ria?

8

JAAAAA!!!! die is het inderdaad!!!
Ik keek alleen onderin bij de technieken maar als ik iets beter had gekeken zag ik daar de lijst van ria!!
Voor degene die net zo slim als mij zijn (ahum):
http://deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=35342
Die was het dus. Ria ook nog bedankt voor het samenstellen en jullie voor het meedenken.