1 Laatst bewerkt door joya (01-02-2010 20:54)

Onderwerp: iemand ervaring met de rose mold? (fi rose 8cm)

ik wil graag de rose mold bestellen maar wil eerst graag weten of iemand er al ervaring mee heeft voordat ik hem bestel aangezien het best een duur dingetje is.. worden de roosjes mooi? is het makkelijk om te doen net als met de mold voor strikjes(die heb ik wel en vind het super handig).

thanks

Re: iemand ervaring met de rose mold? (fi rose 8cm)

welke mold bedoel je want bij elke merk heb je wel een roos tussen zitten

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

3

Claudia Mv 2 schreef:

welke mold bedoel je want bij elke merk heb je wel een roos tussen zitten

die van fi rose 8 cm of dat malletje met 13

4

Ik heb het malletje met 13 roosjes en ben er erg blij mee!
Zeker een aanrader.

5

Hoi, ik wil graag weten hoe je die rose malletjes van fi gebruikt. Duw je daar gewoon marsepein deeg in bijv. Want als ik naar de afbeelding kijk dan vind ik het niet echt duidelijk.

6

natura schreef:

Hoi, ik wil graag weten hoe je die rose malletjes van fi gebruikt. Duw je daar gewoon marsepein deeg in bijv. Want als ik naar de afbeelding kijk dan vind ik het niet echt duidelijk.

Ja, gewoon fondant of marsepein in duwen, evt. afsnijden als je teveel hebt, en dan even 5 minuten in de vriezer zetten, dan duw je ze er zo uit.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

7

Glamour schreef:
natura schreef:

Ja, gewoon fondant of marsepein in duwen, evt. afsnijden als je teveel hebt, en dan even 5 minuten in de vriezer zetten, dan duw je ze er zo uit.

Aha, kan het ook gewoon in de koelkast, het duurde dan weliswaar langer denk ik.

Bedankt voor je snelle reactie!

8 Laatst bewerkt door Boska (04-02-2010 10:42)

natura schreef:
Glamour schreef:
natura schreef:

Aha, kan het ook gewoon in de koelkast, het duurde dan weliswaar langer denk ik.

Bedankt voor je snelle reactie!

In de koelkast kan natuurlijk ook en dan bv. 15 min. Maar als je marsepein niet al te zacht is krijg het het er ook wel meteen goed uit. Let er op dat je het teveel met een plastic paletmesje er af snijdt, zodat je de mold niet beschadigd. Ik vet zelf mijn vinger altijd goed in met crisco, dan krijg je het lekker glad aan de boven (onder) kant.
Die met 13 roosjes werkt super!! Heb hem gebruikt op een workshop en vanavond krijg ik hem lekker zelf :Y

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

9

Ok

10

natura schreef:

Ok

Verdwalen in zoetigheid

11

Boska schreef:
natura schreef:

Ok

12

natura schreef:
Boska schreef:
natura schreef:

Ok

Verdwalen in zoetigheid

13

Bedankt!

Berichten [ 13 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » iemand ervaring met de rose mold? (fi rose 8cm)