Onderwerp: Boeketje rozen van suikerbloemen
Gister is Madhuri speciaal naar het zuiden afgereisd voor een workshop suikerbloemen te geven bij Love-To-Bake. Het was een geweldige workshop en de service van Lov-To-Bake was top
Hier mijn resultaat:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Boeketje rozen van suikerbloemen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gister is Madhuri speciaal naar het zuiden afgereisd voor een workshop suikerbloemen te geven bij Love-To-Bake. Het was een geweldige workshop en de service van Lov-To-Bake was top
Hier mijn resultaat:

WOW!!
Toch ook maar es naar Madhuri, die zit bij me om de hoek 
Super mooi, lijkt net echt
Mooi!!!!
27 februari komt Madhuri naar Emmen. Ik heb er zo
Prachtig zeg!
A.s. zaterdag komt Madhuri bij ons, ga ik lekker voor de 2e keer de rozen maken 
Mooi!!!!
27 februari komt Madhuri naar Emmen. Ik heb er zoJoyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois
Heej Eefje,
Sjoon gedoan kindj 
Ik heb mn stukje gisteren al cadeau gedaan aan mn moeder, dus ik moet morgen gauw even wat foto's gaan maken.
Het was een hele leuke workshop, veel geleerd, spierpijn nu en gedroomd vannacht van rozen en Madhuri
. En MJ was weer zoals altijd, topservice en altijd lachen.
Wat een schitterende rozen!!
Heel erg mooi
Prachtig!
Hee die Eefje,
Het resultaat is prachtig!!!
het was inderdaad een leuke workshop, ik moet van mijn boeketje nog foto
Hoi hoi , eefje,
Daar is tie dan ... hij ziet er werkelijk prachtig uit!
Ik vond dat iedereen een zeer mooi boeketje had gemaakt!!
Ik ben blij dat je het leuk vond bij mijn love/to/bake ruimte.
Ik vind het fijn dat iedereen zich bij mij thuis voelt en met een tevreden gevoel naar buiten gaat!
We maken snel nog eens een keer een afsrpaak met de bloemenmeisjes 
Maar ik zie je ook bij de workshop van annelies 
Liefs Marie-jos
Ik heb het heel erggg leuk en leerzaam gevonden en lijkt mij geweldig en meer dan de moeite waard om een keer haar kant op te rijden.
Heej Eefje,
Sjoon gedoan kindj
Ik heb mn stukje gisteren al cadeau gedaan aan mn moeder, dus ik moet morgen gauw even wat foto's gaan maken.
Het was een hele leuke workshop, veel geleerd, spierpijn nu en gedroomd vannacht van rozen en Madhuri. En MJ was weer zoals altijd, topservice en altijd lachen.
Gedroomd??? Vertel.... 
Ja wat een service zeg toppie 
Pebbles, de jouwe waren ook zo mooiii 
groetjes en tot ziens,
Madhuri
![]()
Hier mijn resultaat:
Wat een mooie foto's zeg, nou dat kun je toch beter dan mij he 
Ik heb het ook erg naar mijn zin gehad in het Zuiden van het land bij Love-To-Bake.
Nogmaals goed gedaan Eefje 
Groetjes Madhuri
Hee die Eefje,
Het resultaat is prachtig!!!
het was inderdaad een leuke workshop, ik moet van mijn boeketje nog fotoUITVERKOOPwww.suikerkunstshop.nl zie ook http://www.facebook.com/Suikerkunst
Deze zijn ook heel prachtig. Ik kan niet wachten tot ik ze zaterdag mag maken.
Gave kleur!! Kijk maar uit hoor, je raakt verslaafd aan die Madhuri workshops.....ik weet waar ik het over heb....
ohhh al weer zo'n mooi boeketje 
Zo leuk dat iedereen zulke mooie rozen nu kan maken..
ookal zo mooi gedaan 
zo mooi...dit zou ik nou ook zo graag kunnen he
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Boeketje rozen van suikerbloemen