Re: ook weer eens twee taarten van mij. :)
Het is anders, het is scoren en de details zijn te gek.
Kortom: het is weer helemaal Wendy.
Chapeau!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ook weer eens twee taarten van mij. :)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het is anders, het is scoren en de details zijn te gek.
Kortom: het is weer helemaal Wendy.
Chapeau!
Oeps, per ongeluk een dubbele reactie. Moet kunnen bij deze prachtstapels!
Dank voor de leuke reacties.
O, ik bedoelde niet dat Baylee haar vorige taarten niet leuk vond hoor.
Maar haar mama hoopte steeds op een stapel en dat ws nu dus.
En Baylee is een echte prinses, dus al dat roze en, wat je niet op de foto ziet, deze taart gitterde en glom je tegemoet, nou dat vond ons ekstertje schitterend.
Prachtige taarten Wendy!
De eerste weer eens heel anders dan anders voor / door jou, het rieten randje vind ik ook geweldig!sugar&flour schreef:Nathalie schreef:(vond het trouwens erg leuk om je gisteren weer te zien!)
Yep!
Het is een gezellig cluppie :-) !Ben ook heel blij erbij te horen
!
Heel gezellig.
Volgende keer wel gezellig met z'n alle uit eten hoor, hebben we geen gladde wegen en kunnen we ook even lekker bij beppen over andere dingen dan Mjam taart.
Je hebt weer wat knaps afgeleverd!
Tom Poes schreef:Prachtige taarten Wendy!
De eerste weer eens heel anders dan anders voor / door jou, het rieten randje vind ik ook geweldig!sugar&flour schreef:Yep!
Het is een gezellig cluppie :-) !Ben ook heel blij erbij te horen
!
Heel gezellig.
Volgende keer wel gezellig met z'n alle uit eten hoor, hebben we geen gladde wegen en kunnen we ook even lekker bij beppen over andere dingen dan Mjam taart.
Helemaal mee eens!! De datum staat al geblokkeerd in de agenda!!!
ademloos....
Allebei schitterend!
Wat een geweldige taarten!
en super leuk die "rotan" randen & mand
Ach wat een liefie, die voor Baylee. En die eerste heeft, sorry voor het woord, een hoog truttigheidsgehalte, maar hij is wel heel mooi!
Wauw, wat een prachtige taarten mijn mond valt er van open!!! Vol bewondering zit ik naar je taarten te kijken.
Mooie taarten!
Je heb weer veel werk van je pip taart gemaakt !
Mooie taarten!
Je heb weer veel werk van je pip taart gemaakt !
Hihi, je weet niet half hoeveel.
De onderste taart ging wel aardig, die had ik aardig in mijn hoofd.
Maar voor de bevenste heb ik zo veel versiersels gemaakt die ik toch weer afkeurde dat ik wel een stapel van 5 hoog kon volplakken.
Was totaal inspiratie loos, en dat taartje was zo scheef als een hoepel.
(mijn lieffie had gebakken, maar was het een beetje verleerd geloof ik. :shhh: )
Dus hij moest vooral vol.
Haha ja ken dat! Mooie taarten maken is soms ook de kunst van het juist weten te camoufleren
Ik maak ook altijd teveel decoraties omdat ik van tevoren niet echt een beeld heb van hoeveel ik nodig heb en of verschillende dingen wel bij elkaar passen bij mij komt het als ik bezig ben en dan wil ik niet misgrijpen dus maak ik ook genoeg van tevoren.
prachtig, die piptaart is erg mooi!!! de ballerina ook hoor maar pip wint het!!!
Wat ontzettend mooi!!
Zou zo graag een pip-taart kunnen maken maar..
a) Ik moet de basiscrusus nog volgen
b) Kan geen workshop vinden waar nog een gaatje is
Supermooie taarten!
Ok
Ontzettend mooie taarten allebeide, super inspiratie!
Prachtig!!
mooie taarten! echt top!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ook weer eens twee taarten van mij. :)