1

Onderwerp: Koekjes versturen via de post

Toevallig stond er in het cupcakesdeel van het forum nu net een topic over minitaartjes die met de post verstuurd waren, want daar heeft mijn vraag een beetje mee te maken.

Het is namelijk zo dat de website waar ik hoofdredactrice ben als promotie voor het 10jarig bestaan koekjes naar de zakenrelaties wil gaan sturen. Maar dat zou dus via de post moeten gebeuren omdat de desbetreffende bedrijven over heel Nederland en zelfs Belgie verspreid zitten. Ik weet dat het mogelijk moet zijn, maar k heb geen idee hoe we dat aan zouden moeten pakken.

Mijn vraag dus: Hoe verstuur je koekjes over de post, zodat ze ook gewoon heel aankomen :)

Alvast bedankt!

2

Re: Koekjes versturen via de post

Het kan, maar het is een heel werk om de koekjes goed in te pakken zodat ze de reis overleven...
Je zult het a la deze manier moeten doen!
http://cakecentral.com/articles/127/how … e-bouquets

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Ik heb het een paar keer ( succesvol! Jaja :Y ) gedaan, en dan koop ik een doosje van echt hard karton, leg bubbelfolie onder in aan de zijkanten en ook nog eens tussen elk koekje.

Ik heb het nl 1 keer gedaan in een normaal doosje, type taartdoosje, maar door het indeuken breken ze dan toch nog. Oh, en ga er ook niet vauit dat de postbode zich ook maar iets aantrekt van kreten als "voorzichtig" of "breekbaar" :S

Succes!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

4

Thanks!
Dus stevige doosjes en voldoende bubbelfolie zouden het moeten doen...
En denk ik zorgen dat de koekjes niet teveel kunnen bewegen dus ^^

5

Ik ben degene die de minitaartjes verstuurt heeft.

de taartjes zaten in een houten theekistje, al stevig natuurlijk. En daar omheen had ik nog karton omheen gevouwen en met grote letters 'breekbaar'en 'deze kant boven' erop gezet.

De taartjes zelf zaten vrij stevig geklemt in de doosjes.
Als het koekjes waren geweest zou ik het idd net zoals Adrienne zegt doen.
Zou het niet leuk zijn om bv zo'n soort theedoosje met jullie logo ofzo te gebruiken?
dan weet je dat het doosje goed stevig is en zo ook gelijk reclame.

nou succes ermee.
groetjes Chantal