1

Onderwerp: even voorstellen en direct een vraag

hai allemaal
ik ben janine 31 jaar woon samen met mijn vriend en dochter van een half jaar in het oosten van het land en ben nu door een collega aangestoken met het taartenvirus
ik heb direct een vraag voor jullie allemaal, wat is het beste om aan te schaffen als je wilt gaan beginnen met deze hobby, zeg maar de eerste basisbenodigheden.
alvast bedankt allemaal

2

Re: even voorstellen en direct een vraag

Welkom op het forum!
Een lijstje van wat je echt nodig hebt buiten de boodschappen in supermarkt om:
- biscuitmix (werkt gewoon het prettigst vind ik)
- suikerbakkerspoeder om botercr

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

3

Welkom!!
Wat ik persoonlijk ook handig vindt is een paar bakvormen in verschillende maten...

Veel plezier!! Het is zoooooo leuk... hihi

in mijn dromen maak ik de mooiste taarten...
Ook voor printjes op icing en frosty!

4

bedankt voor jullie tips
heb ik nog een vraagje is het makkelijkst om het allemaal in de webshop te bestellen of zijn er winkels waar je dit alles kan kopen

5

makkelijkst is om het via de webshop te bestellen, die hebben namelijk echt alles!! er zijn niet veel echte taartwinkels en bij de blokker/hema hebben ze wel wat vormpjes, maar weer geen kleurstoffen enzo!

veel plezier met je nieuwe hobby!!

groetjes,
Marije

6

het is makkelijk in de webshop te bestellen, maar als je het in je handen wilt hebben zou je naar vivian in saasveld kunnen gaan, sweetycakes

Kim

7

Welkom op dit gezellige forum en inderdaad de webshop is het aller gemakkelijkst.

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

8

Hoi Janine,

Leuk nog een taartenbakster uit Almeloooo! 'k Zag dat jij ook een "beginner" bent!
'k Was even benieuwd waar je de workshop hebt gevolgd. Bij Kampboer in Saasveld? 'k Wil graag es een x een workshop volgen, ben nu namelijk alles zelf aan het uitvogelen en het gaat met vallen en opstaan! Wel even fijn om tips te krijgen van iemand met ervaring en het eea uit te proberen voor je iets aanschaft.

Mocht je kleurstoffen nodig hebben. Bij de Chinese toko (Bornsestraat) of Aydin (Ootmarsumsestraat) hebben ze de primaire kleuren te koop. Het zijn flesjes met vloeibare kleurstoffen en die maken het marsepein best plakkerig vind ik, maar mocht je in "nood" zitten!  Beste is toch bestellen via de webshop.

Succes!
Nathalie

I never met a calorie I didn't like!
https://www.facebook.com/Bakblikkie?ref=nf

9

soppie schreef:

het is makkelijk in de webshop te bestellen, maar als je het in je handen wilt hebben zou je naar vivian in saasveld kunnen gaan, sweetycakes

Ik ging zoeken op sweetycakes en kon het niet vinden; maar het is sweetycake.nl  Succes met shoppen!!

Groetjes, Dorothea.