Re: Als tassenontwerpster kom ik niet aan het werk....denk ik...
Oh wow moniek, WAT MOOI!!!!!
Bruidstaart Groningen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Als tassenontwerpster kom ik niet aan het werk....denk ik...
Almie...jij bent altijd zo heerlijk enthousiast. Leuk!!!
Ps.....al zin in de 18e? Ik ga je nog ff een x mailen over het carpoolen.
Buiten het feit dat ik hem, net als al mijn voorgangers super vind... vraag ik me dan toch af... wat had je anders willen doen en wat zie jij nog? Want ik zie dus echt niks wat niet goed is! (of je hebt de goeie kant gefotografeerd
)
* ik heb idd de goeie kant gefotografeerd 
*de rits vind ik te grof
*hij is te bobbelig naar mijn zin
*de handvaten zitten niet in het midden
*enz.
*enz.
Ja ik weet t...ik ben t
Ok
leuk joh !
Als tassenontwerpster kom ik niet aan het werk....denk ik...
Maar WEL als taartenontwerpster!
Hij is geweldig!
ik vind hem ook heeel leuk geworden hoor
heb je bisquit gebruikt of cake??
Zo, da's een tasje dat ik in't echt ook wel zou willen! Die zus van jou boft maar even 
heb je bisquit gebruikt of cake??
Biscuit.
Ik denk persoonlijk dat het met cake helemaal zo'n machtige hap wordt. Misschien heb ik t mis hoor.
kun je het beste icing sheets of frosty voor een tas gebruiken?
en heb je hem gevuld voordat je hem op de kant zette of hoe????
kun je het beste icing sheets of frosty voor een tas gebruiken?
en heb je hem gevuld voordat je hem op de kant zette of hoe????
UHm...ik heb werkelijk geen idee waar Kwebbel op geprint heeft.
Maar na even onze mailwisseling te hebben bekeken blijkt dat het een frosty is geweest.
En ik heb hem eerst in vorm gesneden en toen horizontaal gevuld. Ik ben altijd bang dat de vulling anders naar beneden zakt.
thanks Monique voor de antwoorden
ik vind hem erg leuk, leuk motief hoor vrolijk en ik moet je zeggen dat ik zelf vaak met cake de tasjes maak vooral als ze helemaal gesneden moeten worden het word dan wel een hele stevige zware tas vaak maar met veel lagen vulling is hij ook heerlijk en je kunt er dna een ronding in snijden en dat gaat met biscuit echt niet lukken
als ik hem van biscuit maak dan maak ik alleen een halve ronde taart die ik rechtop zet daar hoeft dan niks aan gesneden te worden en het is ook een heel leuk resultaat
Heel mooi!
Ik vind je tas/taart heel erg mooi geworden! Superleuk met die print...
Ik ben helemaal niet zo van tasjes maar deze wil ik wel
Ik vindt het een erge leuke taarttas!
ik vind hem erg leuk, leuk motief hoor vrolijk en ik moet je zeggen dat ik zelf vaak met cake de tasjes maak vooral als ze helemaal gesneden moeten worden het word dan wel een hele stevige zware tas vaak maar met veel lagen vulling is hij ook heerlijk en je kunt er dna een ronding in snijden en dat gaat met biscuit echt niet lukken
als ik hem van biscuit maak dan maak ik alleen een halve ronde taart die ik rechtop zet daar hoeft dan niks aan gesneden te worden en het is ook een heel leuk resultaat
Dit is een vierkant biscuit geweest, ik heb m door midden gesneden en aan allebei de kanten een klein beetje schuin af en daarna tegen elkaar geplakt. En toen was het ineens een tas! 
Ik vind het ook een kunstwerk hoor
Heel mooi!
Zeg anders maar dat ik hem heb gemaakt, ik vind hem geweldig!
Ik zou er trots op zijn!
(mijn tassen zijn allemaal bobbelig....)
Ik kan de foto niet meer zien 
ik zie geen foto
Is een oud topic
Is een oud topic
van februari vind ik nog niet zo oud 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Als tassenontwerpster kom ik niet aan het werk....denk ik...