26 Laatst bewerkt door annette (03-02-2010 11:58)

Re: Hotwheels ... vet hard !

Heeeee daar is de Hotwheels taart !!!!! Jent stond zeker weten te stuiteren vanmorgen!!!!! :Y
Nou er is toch niks mis mee, okee, als je meer tijd had had hij er zeker weten gelikter :P uitgezien, maar dat ziet Jent echt niet hoor :)
En je heb er in ieder geval meer werk van gemaakt dan mijn mega-snel-in-elkaar-geflansde-chocoladetaart voor Noa :Y
(die ziet er trouwens wel heeeerlijk uit :9 Bij Noa liep het water al in de mond :lol: )
Oja, natuurlijk nog gefeliciteerd met mijn stoere neef!!

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

27 Laatst bewerkt door wietske (03-02-2010 12:36)

nnicole1234 schreef:

Hahaha...omdat je het zelf ook zegt durf ik mijn eerste gedachte ook wel te zeggen...
Ik dacht.."oei, Wietske had eigenlijk niet zo veel tijd voor deze taart denk ik

Je mag het altijd zeggen hoor, ook als ik het er niet bij zet ;) Ben blij dat het je was opgevallen :D

En Jent stond trouwens helemaal te stuiteren bij zijn taart, ben blij dat ik toch een taartje voor hem heb gemaakt

En Annet, jij gefeliciteerd met mijn grote nicht Noa !

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

28

Ook k vind het een erg mooie taart!! hij zal er zo blij mee zijn!!

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

29

Prachtig, daar zullen velen van ons jaloers op zijn. En je zoon zal het zeker ook helemaal geweldig hebben gevonden. Tja, en we leggen onze eigen lat steeds hoger.
Maar goed dat je hem toch hebt geplaatst.

Bakgroetjes van Marinka!

30

Ik laat m maar niet aan mijn zoontje zien, want die is gek van hotweels, super gemaakt!

31

Hahaha, fijn te horen dat jij ook wel eens 'flanst'! Gelukkig wordt het bij jou dan toch nog een supertaart. Ben toevallig net inspiratie aan het opdoen voor een monstertruck taart, en keek natuurlijk in jouw album, ook naar een taart voor Jent!

Gefeliciteerd en een fijne verjaardag voor jullie

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

32

Wat is die mooi!!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

33

ik vind hem nog steeds helemaal geweldig hoor..echt super die ring en die looping

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

34

Nou... mijn man loopt net langs terwijl ik je taart bekijk: houdt zijn pas in en zegt: "Die is leuk! Wat mooi gemaakt met die looping en dat ding bovenop" (tja, het is wel een man :lol:). O.k. hij kijk met een wat minder kritisch oog (;)), maar ik vind hem ook echt wel kunnen hoor en dat is zacht uitgedrukt!
Hij is strak en je hebt een paar hele leuke, originele dingen toegevoegd (inderdaad die looping en "dat ding bovenop" ;)).

Gefeliciteerd met je zoon!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

35

HALLO! Ik lig naast mijn stoel, zegt ze dat hij maar ff in elkaar is geflanst!
Ik vind 'm super! Hele goede inspiratie, super gedaan met die looping, wat ben je toch altijd heerlijk origineel!
Maaruh... ik snap nogsteeds geen snars van de zwevende auto??!!

Groetjes, Jos

36

das echt een hele leuke...ik moet nogal vaak jongens taarten..dit is er echt een om te onthouden

37

Hai Wietske, van harte gefeliciteerd met Jent!! En hoe vond hij z'n taart, was spetterend, gaaf en vet cool! ;)
Vind het ook een supertaart maar zie wel wat je bedoelt, jullie zijn echte "masters" en hoewel ik deze taart dus echt al geweldig vind zie ik wel dat het voor jou doen een wat snellere is ;).... maar eerlijk gezegd, hihi, vind ik dat je niks mag klagen hoor ;) :-D met die gouden handjes van je ;)
Meid, bedankt voor het plaatsen want ik het alweer wat ideetjes opgeslagen hiervan (z'n naam is mega-gaaf zo zeg!!) enne, niet meer miepen over je taart want het is een SUPERTAART!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

38

lilo schreef:

Nou dat kun je best vaker doen hoor zo'n slecht afgewerkt taartje ;)
Ik denk dat Jent 'm gewoon geweldig vindt (ik ook :D) en helemaal blij dat ie gewoon zijn eigen hotweels erop mag zetten!
(heb er ervaring mee: errug kale kasteeltaart voor mijn dochters 9e verjaardag, maar zij helemaal blij dat ze al haar  ponyville pony's erop mocht zetten, inclusief trappetjes van plastic tegen de torens op etc. ;) )

whaaahahaaa.... hoe herkenbaar!!

De boodschap is duidelijk Wietske.... JE BENT GEWOON GESLAAGD!

Corinne
Sugar & Flour

39

Heel mooi hoor! Ik wou dat ik een taart als deze even in elkaar kan flansen....

Ieder moment is een taartmoment
Groetjes, Harriët

40

wow helemaal top joh!!
hij is egt heel vet!!!!zoals mijn zoontje zei toen hij hem zag

hoe maak je die zwart wit rand??

inmiddels niet meer beginnend,maar al best wel een goede taarten prinses,ik ben alleen geen held in foto s plaatsen

Gaaf gemaakt Wietske, maar ik ben ook meer van de meiden taarten. En nog gefeliciteerd met jullie zoon.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

42

Dat is vet cool zeg...wauw!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

43

Ziet er inderdaad niet echt afgewerkt uit................. Ben je gek, hij is prachtig!!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl