Re: Pokemon !!!!!!!!!12 stuks
Wauwie wat een mooie!
Ik laat hem niet aan mijn dochter zien anders moet ik voor haar verjaardag ook al die monsters gaan boetseren,en dat gaat nooit zo lukken als bij jou!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pokemon !!!!!!!!!12 stuks
Wauwie wat een mooie!
Ik laat hem niet aan mijn dochter zien anders moet ik voor haar verjaardag ook al die monsters gaan boetseren,en dat gaat nooit zo lukken als bij jou!
very cool!!!
Geweldige taart!
Wat knap zeg al die moeilijk uitziende figuurtjes. Echt kunstwerk!
Wat mooi zoals alles wat jij doet!!Natascha jij ben een van mijn inspiratie bronnen van de forum!!!!!!
Bedankt!!
Zo he! dat is echt een geweldige Pokemon taart!!
Hihi, die krijgt liam mooi niet te zien, kan ik dit jaar weer aan die *$^&^% pokkemon.
Goed gedaan meis.
Die is echt gaaaaaf!
Heel erg leuk!!
Wauw, supercool! Prachtig gemaakt met al die details!
Mijn hemel 12 van die pokkemon gevallen wat een werk,hij is weer super!
ohh wat issie mooi.. en wat heb je een hoop figuurtjes geboetseerd!
Dit maakt kijken naar Pokemon taarten weer extra leuk!
deze is vet cool, zegt een kleine man hier naast me
Fantastisch weer Natacha, wat kun je toch ongelofelijk mooi boetseren!! En wat jammer dat je niet meer fotos hebt met close-uppies :-D
Het is weer een pronkstuk!!
Wauw je ziet zo wat een pracht stuk dat het is zelfs met de foto die heel wazig is
Ben toch maar in je album gaan kijken en daar was die duidelijk te zien en nu is die hier ook mooi en duidelijk te zien.... .....
Super! Wat een mooie taart!
Fantastisch weer Natacha, wat kun je toch ongelofelijk mooi boetseren!! En wat jammer dat je niet meer fotos hebt met close-uppies
:-D
Het is weer een pronkstuk!!
Ik zal nog wat close uppies in mijn album zetten
Gaaf!!!
Mega gaaf!!!
Wat ben jij toch goed zeg dat je zelfs een mooie pokemon kan maken pfff niet normaal hoor je moet echt worskhops gaan geven!!
wat een werk, prachtig!
Tsssss, wat een kunstwerk weer. :-) You're the best!
Sow!! Geweldig mooie taart! Wat een werk!
Tjeetje... ben jij even helemaal uit je dak gegaan.... Wat een kleiwerk. Het is dan ook wel een hele bijzondere, supermooie pokemontaart geworden. Zo zie je ze nooit!
heel mooi zeg!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pokemon !!!!!!!!!12 stuks