Re: EINDELIJK!!!! Kataartjes is online (juich juich juich!)
Mooie site!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » EINDELIJK!!!! Kataartjes is online (juich juich juich!)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooie site!!
nouhou, ik wilde een berichtje achterlaten in je gastenboek!!! een topsite katja! heel gaaf met die banner bovenin!
wauw..
ben er stil van,
wat een mooie site........
groetjes,chantal
Wat een leuke, vrolijke en overzichtelijke site. Proficiat!l
proficiat katja!!! heel leuke site!!!!
Prachtige site zeg! En wat een mooi initiatief om een deel van je opbrengst te schenken!
En...en...en....nu MET gastenboek
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
xxx en bedankt voor de lieve reactie!!
vind dat je een hele leuke site hebt, van harte gefeliciteerd, dat het je nog meer klanten mag geven.
Wat een onwijs mooie site!
mag ik vragen waar je die gemaakt hebt?
ik heb gelijk even gekeken..wat is je site mooi en goe dingericht! Complimenten..
Wat leuk....dat ie opeens zo komt bovendrijven
@Siena: Mijn zussie
hihi, tja, heb al aardig wat afgelezen hier op zoek naar een site waar ik ook mee uit de voeten kan,
maar vond jou site er zo uitspringen, vandaar mijn vraag.
qua website dus mijn komplimenten aan je zusje!
maar jij maakt wel supertaarten zeg!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » EINDELIJK!!!! Kataartjes is online (juich juich juich!)