1

Onderwerp: Dummie voor de peuterspeelzaal

De jarige konden tot nu toe hun kaarsjes uitblazen die in een (wel is waar versierde) bloempot zaten.
Hmmmm....daar wist ik wel iets leuks op.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4HG4DJNU.jpg
Compleet met de naam van de school en de school mascotte Puk.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XOPTU4DB.jpg
De taart in actie ;)

2

Re: Dummie voor de peuterspeelzaal

oh wat leuk zeg, maar over dummies hoelang blijft dat marsepein goed dan? gaat het niet schimmelen ofzo?

3

ouafae schreef:

oh wat leuk zeg, maar over dummies hoelang blijft dat marsepein goed dan? gaat het niet schimmelen ofzo?

Ik heb het met rolfondant gemaakt die uithardt. Hij heeft ruim 2 weken op de kast gestaan en was inmiddels helemaal hard toen we hem gaven.
Volgens mede-forumleden blijft ie heel lang goed, het grootste probleem is volgens mij het verkleuren.

4

oke op die manier

5

Leuk zeg! Ik zou ook zo graag zoiets willen maken voor het kdv, lijkt me zo leuk om te doen!

Welk figuurtje is dat nou die erop zit? Ik herken 'm wel maar weet even niet meer wie het is!

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

Leuke taart!! :thumb:
Ik herkende Puk meteen, wat een leuk idee om hem in de taart te verwerken.

(mag ik je idee onthouden, moet ook nog dummie maken voor kdv en ik heb geen moment aan Puk gedacht).

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

7 Laatst bewerkt door slagroomtoefje (02-02-2010 14:23)

foutje...gaat niet goed met berichtjes

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

8

sonnig schreef:

Welk figuurtje is dat nou die erop zit? Ik herken 'm wel maar weet even niet meer wie het is!

Puk!!!     http://www.pukenko.nl/

Beetje een suffe knuffel die hier opduikt op de psz, consultatiebureau en de bieb.

9

Ik denk dat ik weet waar ik 'm van ken, volgens mij is het de 'jongere uitgave' van Rompompom die is ook van Zwijsen.. of miss ken ik 'm wel van het kinderdagverblijf/consultatiebureau oid

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

10

Super leuk. Ik ben vooral helemaal weg van de kleurencombi. Mooi hoor.

11

Hahaha bij ns ook Puk:) mijn dochter is er gek op!

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

12

ooo hij is echt leuk

Mooie taarten maken is als aan zoete dromen bouwen

13

Ik hoop dat ze er heel lang van kunnen genieten!!

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

14

De juf vraagt net aan me of ik voor de andere 2 vestigingen ook een dummie wil maken. Ze hadden namelijk een vergadering en toen had ze hem laten zin, en nu willen ze er allemaal 1 :D
Ze hebben aangegeven er voor te willen betalen.
Maar dat vind ik een beetje lullig, ik zie het maar als een reklame stunt ;)

15

Wat leuk om te zien dit! Mijn zoontje heeft van deze taart de kaarsjes ook al eens uitgeblazen :Y

16

eeeeenig!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.