1

Onderwerp: Geen bakpapier in blenda vorm?????

ik wil de ronde blenda vorm vandaag gebruiken maar kan geen bakpapier in doen natuurlijk. is het voldoende als ik hem alleen met de spray bewerk?????

graag tips

gr's

Hiba

2

Re: Geen bakpapier in blenda vorm?????

Hallo!
Ik heb laatst ook een taart gebakken in een blanda vorm en had alleen bakspray gebruikt... Was niet echt een succes kan ik je vertellen!! haha De tip die hier ook wel gegeven wordt is bakspray en dan nog bestuiven met bloem... Heb dit gisteren voor het eerst gedaan bij een 'normale' taart en moet zeggen dat je taart dan perfect uit zijn vorm komt...
Succes!!

in mijn dromen maak ik de mooiste taarten...
Ook voor printjes op icing en frosty!

3

ik doe het ook altijd alleen met spray, en meestal laat het wel goed los.

Groetjes, Dorothea.

Ik spray 'm altijd gewoon in inderdaad :)

Ik lees ook wel eens dat mensen er een kruisje van bakpapier in leggen :)

Niet meer uit Son, maar nu uit Arnhem :)

5

hmmmmm :think:, stroken bakpapier en kruisen van maken. mss idd een idee ga ik proberen. bedankt allemaal.

gr's

Hiba

6

Het voordeel van geen bakpapier is dat hij dan ontzettend mooi glad wordt als je het taartje omdraaid.

Als je in een blanda vorm bakpapier doet zit je altijd met kleine vouwtjes.. die kun je met botercreme wel wegkrijgen maar ik vind zo'n strak bolletje wel erg mooi :)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

Uhhh...waarom moeilijk doen als het spray kan :lol: :lol: :lol:

8

ik vet hem altijd in met vloeibare boter en dan bestuiven met bloem. Gaat perfect en goedkoper dan spray

9

hij zit in de oven (al 25 minuten) hoe kan ik hem testen???? ben bang om de oven open te maken :O

10

nou we zijn al ff verder... dus als ie nog in de oven ligt is de zeker gaar ;)
Ik gebruik ook gewoon spray in de Blanda's  wel goed laten afkoelen (in de vorm)  anders komt ie maar deels los (helaas ervaring mee:( )

11

BEDANKT ALLEMAAL,

hij is perfect. ik was zoooo bang. het is de eerste keer met blenda en mijn eerste zelf gemaakte kapsel dus.... maar hij ziet er perfect uit. ik hoop dat ie ook lekker smaakt.

gr's

Hiba

12

3x is niet zo bedoeld....

Groetjes, Dorothea.