Onderwerp: Geen bakpapier in blenda vorm?????
ik wil de ronde blenda vorm vandaag gebruiken maar kan geen bakpapier in doen natuurlijk. is het voldoende als ik hem alleen met de spray bewerk?????
graag tips
gr's
Hiba
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Geen bakpapier in blenda vorm?????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik wil de ronde blenda vorm vandaag gebruiken maar kan geen bakpapier in doen natuurlijk. is het voldoende als ik hem alleen met de spray bewerk?????
graag tips
gr's
Hiba
Hallo!
Ik heb laatst ook een taart gebakken in een blanda vorm en had alleen bakspray gebruikt... Was niet echt een succes kan ik je vertellen!! haha De tip die hier ook wel gegeven wordt is bakspray en dan nog bestuiven met bloem... Heb dit gisteren voor het eerst gedaan bij een 'normale' taart en moet zeggen dat je taart dan perfect uit zijn vorm komt...
Succes!!
ik doe het ook altijd alleen met spray, en meestal laat het wel goed los.
Ik spray 'm altijd gewoon in inderdaad
Ik lees ook wel eens dat mensen er een kruisje van bakpapier in leggen
hmmmmm , stroken bakpapier en kruisen van maken. mss idd een idee ga ik proberen. bedankt allemaal.
gr's
Hiba
Het voordeel van geen bakpapier is dat hij dan ontzettend mooi glad wordt als je het taartje omdraaid.
Als je in een blanda vorm bakpapier doet zit je altijd met kleine vouwtjes.. die kun je met botercreme wel wegkrijgen maar ik vind zo'n strak bolletje wel erg mooi
Uhhh...waarom moeilijk doen als het spray kan
ik vet hem altijd in met vloeibare boter en dan bestuiven met bloem. Gaat perfect en goedkoper dan spray
hij zit in de oven (al 25 minuten) hoe kan ik hem testen???? ben bang om de oven open te maken
nou we zijn al ff verder... dus als ie nog in de oven ligt is de zeker gaar
Ik gebruik ook gewoon spray in de Blanda's wel goed laten afkoelen (in de vorm) anders komt ie maar deels los (helaas ervaring mee:( )
BEDANKT ALLEMAAL,
hij is perfect. ik was zoooo bang. het is de eerste keer met blenda en mijn eerste zelf gemaakte kapsel dus.... maar hij ziet er perfect uit. ik hoop dat ie ook lekker smaakt.
gr's
Hiba
3x is niet zo bedoeld....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Geen bakpapier in blenda vorm?????