Onderwerp: cappuchinovulling??????
Iemand heeft gevraagd naar cappuchinovulling, maar heeft iemand een idee hoe ik dat maak?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cappuchinovulling??????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Iemand heeft gevraagd naar cappuchinovulling, maar heeft iemand een idee hoe ik dat maak?
oh geweldig.......er is gewoon pattides capuchinosmaak
ik kijk alleen maar in de webshop als ik iets nodig heb en kijk zelden bij de pattides
Als alternatief zou ik gaan voor oploscappuchino als vervanging voor het water in de bc-mix ( bv 50 ml.) Maar ja, als Patidess het ook heeft...
Ik heb het gedaan met bbr van dr oetker
Ik had dus 400 ml warm water en heb daar 6 zakjes cappuchino door heen gedaan en daarmee de bbr aanmaken.
Bij Aldi verkopen ze lekkere wienermelange mix. Als je dit door de botercreme heen mixt lijkt me ook erg lekker.
Ik gebruik het zelf wel eens door het beslag heen, is heel apart!
Ik had laatst 1:1 bc met een flink aantal zakjes cappuccino-oplosspul als vulling..... en lekker dat dat was!!! Beetje knisperig ook omdat er geen water inzat waar de cappuccino in kon oplossen.
Frappuccino van de Lidl.. kan hier ook prima voor worden gebruikt zeker omdat je dat met koude melk kunt aanmaken (jammie)
Je kunt ook slagroom stijfkloppen met klopfix en dan cappucinopoeder erdoor doen, en natuurlijk en beetje suiker, is errug leker!
ja luun kun je dan ook gelijk voor mij n cafe la..e vulling maken? graag zonder de tt erin die zijn niet temede
ja luun kun je dan ook gelijk voor mij n cafe la..e vulling maken? graag zonder de tt erin die zijn niet temede
Ik baal zo dat ik niet weet waar dat idiote temede nou op slaat....
Krijg je ervan als je stuc staat te bikken ipv mee te zijn naar B'ham !
ach, arme Yvon... We leggen je het nog wel eens uit!!!! Dat kun je namelijk niet zo goed uitleggen als de ander het leest, dus beter face to face
Hoop dat je kunt wachten
o en dan kun je het het beste aan Luna vragen, die kan het je het meest grappigst voordoen wat het betekent
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cappuchinovulling??????