1

Onderwerp: vulling met bier smaak

is er iemand hier die een vulling heeft gemaakt een bier smaak of wat bier er door heeft gedaan

Re: vulling met bier smaak

nee ik niet maar lees ff mee ben benieuwt of dat kan
weer eens iets anders

3

Ik denk dat bier niet echt lekker zou smaken tussen een taart.  En ik heb er nog nooit van gehoord dat et tussen een taart wordt gebruikt. 
Je kan bier meebakken in cake... of brood, recepten kan je via google vinden.

4 Laatst bewerkt door kokkie (02-02-2010 11:48)

Klinkt mij ook niet echt lekker in de oren... Van champagne kun je nog iets zoets maken maar van bier... je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar ik zou toch  iets anders zoeken!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

5

het enige waar ik met nog wat bij kan voorstellen is rose bier.. dat is zoet.. maar om nou te zeggen dat het me lekker lijkt :nooo nu lust ik ook geen bier dus het zou voor mij nooit een optie zijn..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

Ik lust wel een glaasje bier (of meer....bijna carnaval :lol: ) maar in een taart zou ik het niet snel doen. Of eigenlijk, helemaal niet.....

7

bedankt voor de snelle reacties. ik dacht als het in de cake,  oliebollen gaat dan is er misschien vast wel de een of andere creatieveling die zo iets geprobeert heeft. ik ga dan op zoek naar een andere vulling passend bij een bierdop

8

Wendy heeft volgens mij weleens een taart gemaakt met iets van bier.
(Pin me er niet op vast, weet het niet zeker. Misschien met zoekfunctie te vinden?)

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

9

In dit topic zeggen ze er iets over
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=18743

Sorry, maar meer info heb ik niet voor je.

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

10

die is inderdaad een keer door Wendy gemaakt. Heeel lang geleden toen we nog helemaal enthousiast waren omdat we bijna 100 leden hadden op het forum ;)

If life gives you lemons, make lemoncurd.