1

Onderwerp: Mijn eerste stapeltaart !

Heel spannend en leuk om te maken !! Ik had achteraf veel dingen anders willen doen ;-) Toch goed gestut met kitkat chunky en chocosticks en de onderste is toch gaan uitpuilen.
Lint gekocht op de beurs in sittard, mooi om foutjes weg te werken. kritiek welkom !
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/kusje/full9962259.jpg

Neem je dromen mee de dag in..

2

Re: Mijn eerste stapeltaart !

mooi!

Why stop dreaming when you wake up?

3

mooi en wat een mooie kleur groen,welke heb je gebruikt?

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

4

karla schreef:

mooi en wat een mooie kleur groen,welke heb je gebruikt?

dankjewel !!!! kleur is kelly green en een beetje zwart.= hunter green volgens een schema dat ik ergens heb gevonden op cake central oid ?

5

Een heel mooi stapeltje!

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

6

Vet!(oftewel erg gaaf!)

Pluk de dag- sja beetje clichee maar wel waar in de meeste gevallen

7

Ik vind hem super! Mooie kleurtjes :D

Heb je de kleine kitkatchunky's gebruikt? Bij mij zijn die namelijk altijd net te kort, waardoor hij inderdaad gaat puilen... Maar op de foto's is daar bij jou niks van te zien hoor!

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

8

Wauw wat een gave taart zeg en mooie kleuren!!!!!

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

9

Wat een ontzettende mooie stapel zeg!!!
Wow die kleuren zo samen helemaal top!!!

:)

10

Ooooooh, hij is erg leuk! En gelijk 3 hoog, pfff...

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

11

dankjewel, leuk zeg die reakties, en dan te bedenken dat ik nog twijfelde of ik hem wel of niet moest showen :D. Ik had een leuk papiertje gezien bij de hema en toen heb ik die kleuren nagemaakt, dan wist ik zeker dat het een beetje een geheel zou vormen. Dat vond ik wel een goede tip voor de beginner :) . Die tip heb ik ergens gehoord of gelezen..

Dagmar, ik had er bij de onderste laag 2 kitkat chunkies in gedaan en bij de bovenste laag 1, en die heb ik nog een klein stukje moeten afsnijden, best wel dik waren die.
Dus verder met smurfen chocosticks gedaan anders hield ik geen taart over. Ik weet niet of dit de kleine of de grote chunkies zijn, ik zag er maar een soort van in de winkel. Er zaten maar 5 in of zo, het leken wel marsen zo dik..haha

12

Mooie taart! Vind je kleurencombi erg mooi! En past inderdaad goed bij je papiertje. Wel een handige tip om zo de kleuren op elkaar af te stemmen.

Op de foto is het uitpuilen inderdaad niet te zien hoor. Die kitkat chunkies zijn inderdaad veel dikker dan gewone kitkat :)
Er bestaan trouwens schemaatjes hoeveel stokjes je per taart moet gebruiken voor een goede ondersteuning. Ik gebruik bij een twee laags stapel in ieder geval al 5 (lollie)stokjes.

13

Heel mooi!

Groetjes, Elly

14

Wat een mooie stapel en wat een mooie kleuren zo samen!