1

Onderwerp: haidiho!!

Een tijd geleden heb ik mij al aangemeld als gebruiker, maar nu komt dan ook echt het moment dat ik werkelijk wat met mijn hobby ga doen.

Ik ben mama van twee kinderen 4 en 2 jaar oud.

tijdens de zwangerschapsgym van de jongste heb ik een leuke groep meiden leren kennen, waar we een keer in de zoveel tijd afspreken om iets gezelligs te gaan doen.

Rond de eerste verjaardag heb ik het idee opgepakt om een workshoppuzzeltaart te gaan doen. Al met al een hele gezellige bedoeling is dat geworden en iedereen happy, met een mooie taart naar huis.

Voor de tweede verjaardag heb ik een aantal meiden uitgenodigd bij mij thuis en hebben we de aktie herhaalt.

Ik had zelf de basis benodigheden besteld, maar merk dat ik nu wel andere dingen wil maken dan puzzelplaatjes.

Zojuist dus de knoop doorgehakt, voor een heleboel centjes uitstekers en degelijke gekocht ( baal baal dat de sugergraft gun is uitverkocht) en hopelijk kan ik voor mijn verjaardag een mooie taart in elkaar draaien!

Ik hoop de komende tijd veel van jullie te mogen leren en inspiratie op te doen.

jullie zullen mij her en der vast tegen komen op het forum!

2

Re: haidiho!!

Welkom en heel veel plezier op het forum!!

3

welkom!!!

Groetjes Elise

4

dank jullie wel voor het welkom. Door mijn nieuwe hobby heb ik gewoon geen tijd gehad om hier te kijken. Heb alleen maar heerlijke taartjes gebakken.

Ga zo wel eens kijken oe ik die kan plaatsen op het i net.