1

Onderwerp: [gezocht] How-to bruidsjurk

Geen idee in welke rubriek deze hoort :s

Maar ik ben op zoek naar een how-to van de bruidsjurk, heeft iemand die toevallig?? :D

2

Re: [gezocht] How-to bruidsjurk

De bruidsjurk is als workshop te volgen bij Wendy Schlagwein, DE Wendy hier op het forum.
Bestaat dus als how to niet :nooo!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Dat weet ik, maar dat is allemaal vol :( (en duur)

En ondertussen weten best wel veel mensen hoe het moet toch, dus met een beetje geluk komt er vast binnenkort een how-to :)

4

Ik denk dat uit respect voor de creaties van wendy niemand namaak how to's ervan maakt.

5

Canadesje schreef:

Ik denk dat uit respect voor de creaties van wendy niemand namaak how to's ervan maakt.

En zo hoort dat ook.....:Y ;)
Een workshop volgen bij Wendy moet je zien als een goede investering en die verdien je altijd terug. ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

6

Wat een onzin!

Het zelf proberen met een how-to is echt heel anders dan een workshop volgen hoor.
En nogmaals de ene portemonnee is de ander niet...
Er zijn genoeg mensen die workshops geven van barbietaarten, tasjes, enz en ook daar staan how-to's van op de site.

7

Soepkip schreef:

Wat een onzin!

Helemaal geen onzin: als het geven van workshops je broodwinning is, dan hoef je daar toch geen howto van te plaatsten?? Ik vind het bijvoorbeeld heel bijzonder dat  Anneke haar howto van de Kersthond zo gul met iedereen gedeeld heeft. :Y
Daarbij staat het jou toch vrij om al die voorradige howto's van Barbie jurken en alle (vrij toegankelijke ;) ) foto's van trouwjurken je eigen creativiteit de vrije loop te laten? :)
Om nou te vinden dat je recht op een howto vind ik een beetje een rare instelling :/

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

8 Laatst bewerkt door Soepkip (01-02-2010 18:49)

Ik zeg helemaal niet dat ik recht heb op een how-to hahahaha waar haalje dat nou vandaan???

Ik VRAAG alleen of er ergens een is!

Vind ik geen rare vraag en betekent absoluut niet dat ik geen respect voor iemand zou hebben.

9

Soepkip schreef:

Ik zeg helemaal niet dat ik recht heb op een how-to hahahaha waar haalje dat nou vandaan???

Je hebt gelijk, dat zeg je nergens, dus dat kan ik beter terugnemen. :) Maar als je wordt uitgelegd waarom er nergens een is dan noem je dat onzin: ik moet dus eigenlijk zeggen dat ik dat een beetje een rare instelling vind ;)

Soepkip schreef:

Ik VRAAG alleen of er ergens een is!

Nu je dus weet dat er niet echt 1 is, en ook waarom ( ;) ), kun je alsnog een hele hoop doen door goed te kijken naar de bestaande foto's, en de bestaande howto's :Y :)

Groetjes, Adrienne

10

Wat ik onzin noem is dat er meteen gezegd wordt dat ik geen respect heb voor iemand omdat ik netjes vraag of iemand een how-to heeft.

Ooit is iemand ook als eerste begonnen met een handtas maken of een barbietaart of een 3D beest of een kasteel en dat is toch ook niet de enige die ze nu nog maakt.

Taart is taart. En als iedereen je taart wil proberen te maken lijkt me op zich al een groot compliment.

En nogmaals in een workshop zou ik waarschijnlijk 1000 en 1 tips leren die ik kan gebruiken dus dat is ECHT heel anders.

11

Soepkip schreef:

Wat ik onzin noem is dat er meteen gezegd wordt dat ik geen respect heb voor iemand omdat ik netjes vraag of iemand een how-to heeft.

Hihi.... er wordt nergens gezegd dat jij geen respect hebt voor een ander, er wordt gezegd dat er "uit respect voor Wendy" waarschijnlijk nergens een howto te vinden is. :D
Echt waar, lees maar na ;)

Groetjes, Adrienne

:x

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

13

@ de meiden die hier reageren, bedankt voor het respect aan mijn adres, dikke kus. :thumb:

@Soepkip.
Wat de meiden bedoelen is dat het niet zo gek is dat er geen how to is over een "lopende"workshop.
Gaf ik deze workshop niet meer, dan was het andere koek.
Zette ik mijn ontwerp nou in een boek, is het ook andere koek. ;)
Maar ik wil nog even aan het werk blijven, en deze workshop vind ik zo leuk om te doen. :D

Maar natuurlijk sta je altijd vrij om zelf een bruidsjurk te maken, dat hoeft dan toch niet persee mijn ontwerp te zijn?
Bruidsjurken zat op de wereld hoor, en ik heb er maar 1 vertaald naar taart. :D
Het staat je vrij alle andere ontwerpen dan eens te maken. ;)

Dat iedereen een andere beurs heeft snap ik hoor, heb ook heeeel lang met een kleine beurs geleefd, maar als je de workshop niet kunt volgen, zal je het toch met een iets andere versie moeten doen vrees ik.

:thumb:

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

15 Laatst bewerkt door Soepkip (02-02-2010 19:36)

Thanks Wendy, dat vind ik nou een heel normaal en aardig antwoord :D
Wil ook helemaal jouw ontwerp niet namaken want dat is me veeeel te moeilijk. Maar wilde weten hoe en van welk materiaal het torso was gemaakt en dacht dat het forum was om van elkaar te leren.

Heb ondertussen trouwens een how-to gevonden op een Amerikaanse site, want daar maken ze ze al jaren :)