26

Re: recept van de muffins die bij V & D en de Bijenkorf te koop zijn???

Chocoholic schreef:
ssabinee schreef:

Kan je het recept niet in de rubriek "ingezonden recepten" zetten, dan heeft iedereen het ;)

De recepten van les halles ( oftwel la place groep ) zijn auteursrechtelijk beschermd, ik kan deze dan ook niet zomaar op het forum zetten, ik hoop op je begrip hiervoor.

Ik heb je een mailtje gestuurd.

groetjes van Ann

27

Hallo dames,

Heeft iemand dit recept al uitgeprobeerd??

Ik heb het namelijk net uigeprobeerd en mijn muffins zijn ingezakt :( Eerst rijzen ze de pan uit maar nadat ik ze uit de oven heb gehaald zijn ze ingezakt net cc.

Ik heb het recept door 4 gedeeld maar melk in verhouding met meel komt heel nauw overeen dus beslag wordt vloeibaar. Ik heb eerst meel, bakpoeder, vanillepoeder met melkaar gemengd. Daarna in een aparta kom ei, suiker gemixt. Daarna melk erbij gedaan met meel en op allerlaatst olie.

Dus ik moet ergens toch iets fout hebben gedaan... kan iemand mij advies geven.

groetjes,

28

hoi chocoholic & umran

Ik ben zelf ook wel geinteresseerd in het recept. Heb het dus nog niet gezien maar zou graag een copietje ontvangen.
Uit je beschrijving begrijp ik dat alleen de ingredienten aangegeven zijn en niet hoe je het maakt. Wat ik wel weet van muffin maken is dat je eerst alle droge ingredienten apart mengt in een kom, dan alle natte ingredienten goed mengt in een andere kom. hierna voeg je het natte mengsel snel door het droge totdat alles vochtig is en klaar is kees. Misschien dat dit beter werkt
groetjes

29 Laatst bewerkt door Umran (10-12-2009 23:21)

Hallo Rietje puk,

Ik denk echt dat het toch ligt aan het vloeibaarheid... daarom wou ik graag weten of iemand anders het uitgeprobeerd had.

Als je mij een e-mail schrijft of aan Chocoholic dan kunnen we je een kopie sturen. Als Chocoholic het goed vindt natuurlijk.. het is tenslotte haar recept...

groetjes,

30

ik heb ze net ook gemaakt, ze zijn niet ingezakt maar ze zijn hoog en heel zacht luchtig. De smaak vind ik niet zo geweldig maar ik hou zoiezo niet van de

31

Hallo Evelien,

oohh echt waar, dan weet ik echt niet meer waar ik het fout heb gedaan? Kan je mij de grams vertellen wat je hebt genomen dan kan ik kijken of ik daar iets fout heb gedaan...

Maar liever per e-mail omdat de recept hier niet mag worden weergegeven..

groetjes,

32

Umran schreef:

Hallo Evelien,

oohh echt waar, dan weet ik echt niet meer waar ik het fout heb gedaan? Kan je mij de grams vertellen wat je hebt genomen dan kan ik kijken of ik daar iets fout heb gedaan...

groetjes,

je hebt mail.

33

Jullie maken mij nu wel heel nieuwsgierig..

Chocoholic; je hebt mail.

34

Hoi,

Ik heb ze ook gemaakt en op zich zijn ze goed gelukt, maar helaas mn dochter die ze vooral helemaal geweldig vindt bij V en D vond ze niet lekker. Misschien ligt het toch aan het gebruik van volle melk, ik weet het niet. Hoe hebben jullie dat gedaan met alle ingredienten? Ik vroeg me namelijk af wat voor soort vanille er bedoeld wordt en ook vroeg ik me af wat voor soort bloem er gebruikt wordt. Patentbloem, tarwebloem??
Ik hoor graag jullie verdere ervaringen.
Overigens Chocoholic, onwijs bedankt voor je moeite. Ik ga ze zeker nog eens maken en met iets meer geduld als de eerste keer!

Groetjes,

35

Ik heb ze ook nog niet gemaakt. Het viel mij ook al op dat het recept beter gedeeld kan worden. Aangezien je anders wel heeeel veel muffins tegelijk hebt :P.

Zijn er ondertussen mensen die al een 2e poging hebben gedaan? :D

'Wees jezelf, er lopen al zoveel anderen rond.'
www.verslavendlekker.nl

Yummy,,,die wil ik ook wel proberen..

ik ben dol op muffins en die van V&D en bijenkorf vind ik heerlijk. Die choco cakejes van de hema ook !

Mag ik het recept ook ?

evelien1001 schreef:
Umran schreef:

Hallo Evelien,

groetjes,

je hebt mail.

Evelien, mag ik jouw grammen versie van het recept ook ? Altijd makkelijk ;)

Alvast bedankt !

39

dtmslingerland schreef:
evelien1001 schreef:
Umran schreef:

Hallo Evelien,

groetjes,

je hebt mail.

Evelien, mag ik jouw grammen versie van het recept ook ? Altijd makkelijk ;)

Alvast bedankt !

sorry maar ik kan het recept nergens meer vinden. in iedegeval heb ik ook alles door 4e gedeeld

40

ik heb het recept ook van de muffins, ik heb vroeger bij La Cafe gewerkt en daar moest ik ze soms ook maken. Heb netjes gevraagd of ik het recept mag overschrijven. Wie interesse heeft, hoor ik het wel.

groetjes

41

ouafae schreef:

ik heb het recept ook van de muffins, ik heb vroeger bij La Cafe gewerkt en daar moest ik ze soms ook maken. Heb netjes gevraagd of ik het recept mag overschrijven. Wie interesse heeft, hoor ik het wel.

groetjes

ja, ik heb zeker interesse!

42

MP83 schreef:
ouafae schreef:

groetjes

ja, ik heb zeker interesse!

Ik zou het recept ook graag willen (aangezien ik die andere kwijt ben)

43

jullie moeten mij effe mailen dan kan ik het makkelijk naar jullie sturen oke?

44

Heeft iemand dit recept voor mij??

45

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd.  :D