Onderwerp: Bruidstaart van $ 3030 per punt
Blijkt echt te kunnen! Kijk maar eens op
http://www.rtl.nl/components/actueel/rt … dollar.xml
(ik kreeg er niet echt trek van; ik zag alleen hoge tandartsnota's voor me i.v.m. gebroken kiezen)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Bruidstaart van $ 3030 per punt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Blijkt echt te kunnen! Kijk maar eens op
http://www.rtl.nl/components/actueel/rt … dollar.xml
(ik kreeg er niet echt trek van; ik zag alleen hoge tandartsnota's voor me i.v.m. gebroken kiezen)
wat een geld en moet zeggen dat ik hem nou niet echt mooi vond!!! haha Wie krijgt nou zon taart?????
Niet echt heel bijzonder vind ik. De taart is niet zo duur maar wel de sieraden die er opgeplakt worden.
Ik zat er meer aan te denken dat ze er 6weken mee beizg zijn................die is niet meer te eten joh haha
Maar dan moet je toch wel zo ontzettend veel geld hebben om zo'n taart te bestellen.
En die diamanten.........zou je die echt op kunnen eten??
Pff is misschien wat voor de toppers......
Nou euh.... 't is een dummie!! In een ander topic staat een link naar de site van die mensen.
Wat een heisa zeg... met de Engelse kroonjuwelen erop wordt een appeltaart ook een million dollar cake...
Niet dat ik de decoratie niet mooi vind (juist wel!), maar het wordt zo lekker verkeerd voorgesteld....
hij is ook op cake central geplaatst en daar staat bij geschreven dat hij van styrofoam is gemaakt, dus niet echt taart van binnen. Zie hier: http://www.cakecentral.com/cake-photo-1565709.html
Verder is dit echt iets voor het WWW, dus [move]---> daarheen
Waarom toch worden die taarten niet op een karretje naar de wagen gereden?! Het risico dat je zo'n taart laat vallen...
Op de manier waarop ze hem naar de wagen tillen zie je al dat het een dummie is, een echte taart zou je denk ik zo niet tillen en loodzwaar zijn...
Leuke decoratie, maar of de vullingen in mijn gebit er blij mee zijn??
Waarom toch worden die taarten niet op een karretje naar de wagen gereden?! Het risico dat je zo'n taart laat vallen...
Dacht ik ook al!
Ik vind em echt niet mooi. Ik heb liever een lekkere taart
Ach, als ik hem voor die prijs kan verkopen, dan doe ik het graag
hahaha die security die er dan op een stoeltje bij moet zitten...
mooi beroep lijkt me dat
enne verder vind ik het nogal veel heisa voor een taart die nieteens te eten is...
ik hou er niet van om dingetjes in mn taart te steken die je niet kan eten... of dat nou coctailprikkers, toppers van plastic of diamanten zijn... das voor mij t zelfde...
Zoetst schreef:Waarom toch worden die taarten niet op een karretje naar de wagen gereden?! Het risico dat je zo'n taart laat vallen...
Dacht ik ook al!
haha me too!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Bruidstaart van $ 3030 per punt