Re: Trots :)
Wat superstrak allemaal. Dat babytaartje is zo lief en mooi.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Trots :)
Wat superstrak allemaal. Dat babytaartje is zo lief en mooi.
Mooi gemaakt, ik vind vooral het eerste taartje super lief. Leuk ook dat de letters er een beetje los op liggen.
Wat een lieve en vrolijke taart voor je nichtje,gefeliciteerd tante!
De andere taarten zien er ook weer mooi uit.
Wat een lief babytaartje! Geweldige bloemen. En het geheel voor je moeder is ook weer zo stijlvol.
En ik was al zo'n fan van je... wat een prachtwerkstukken weer.
En gefeliciteerd met je suikertante-schap 
Het geboortetaartje is echt een schatje.... Gefeliciteerd tante !! Die voor je moeder is ook prachtig met die bijpassende cc's
idd heel leuk kaartje is dan ook een heel mooi taartje geworden. En die cars zo strak wauw.
Gefeliciteerd met dit wondertje.
Een prachrig taartje heb je gemaakt met al die vrolijke kleurtjes.
En de rest is ook super...
Wat een mooie taarten. Daar kan je zeker trots op zijn. De baby taart is echt geweldig en zo mooi strak!
Martine
Aaaah wat een lief taartje !!! Volgens mij heeft je zus het kaartje ook een beetje voor jou uitgezocht hoor
Echt zo'n leuk kaartje, daar kan je tenminste wat mee
Je taartje is dan ook echt super schattig geworden.
En wat een mooie naam heeft je nichtje.
Wat een mooie taarten! Vooral het taartje voor je nichtje is superschattig!
Als eerste gefeliciteerd met je nichtje en wat heb je een mooi taartje voor haar gemaakt!Ik vindt het kaartje ook zo schattig.
Gefeliciteerd met de geboorte van je tantezeggertje! Wat een geweldig schattig taartje! Hoe heb je die kleine hartjes van het bloemetje gemaakt? Is daar een uitsteker voor? Ik heb alleen maar groete vormen... en vind dit erg schattig!
Hoe heb je die kleine hartjes van het bloemetje gemaakt? Is daar een uitsteker voor? Ik heb alleen maar groete vormen... en vind dit erg schattig!
Ik heb ze met deze uitstekers gemaakt:http://www.deleukstetaartenshop.nl/product_info.php?cPath=35_137&products_id=69
Ze behoren tot m'n favo uitstekers. Je hebt er ook bloemetjes van en sterretjes.
Gefeliciteerd met je nieuwbakken tante-schap! Wat een prachtig en lief taartje is het inderdaad. Echt erg leuk
!
Eh, de andere zijn ook erg mooi hoor! 

Een scheetje Mascha, taart voor nichtje. Echt een leukerd maar dat moet wel met zo'n mooi kaartje. Allemaal weer leuk maar taart voor je nichtje is wel ff speciaal. Gefeliciteerd Tante
Het spat van het taartje af dat je een trotse tante bent. Moi gemaakt en gefeliciteerd!
En
Gefeliciteerd tante Mascha!!!
Wat een schattig taartje is het geworden! Helemaal leuk! Geen wonder dat je trots bent!
De rest is ook erg mooi, ik vind vooral de taart met sterren heel stijlvol door z'n eenvoud, gefeliciteerd ook met de verjaardag (en oma-schap) van je moeder!
Groetjes, Jos
Super leuke taartjes!!!
Ohhhhhhhh ja de eerste taart ben ik ook helemaal verliefd op, je blijft er naar kijken gefeliciteerd met je nichtje en tja voor je zus, dan is het extra bijzonder toch?teminste zo ervaarde ik het wel bij de geboorte van mijn neefje en nichtjes......
Gefeliciteerd Tante Mascha, met natuurlijk je nieuwe nichtje........en je leuke taartje
(de rest van de taarten zijn ook leuk......maar het nichtentaartje (:lol:) is wel errug leuk
Prachtige taarten!!!!! En natuyurlijk ben ik ook helemaal weg van het geboortekaartjetaartje. Mooie kleuren, en die hartjes die over al terugkomen, geweldig!!!
*)
Het ziet er weer allemaal prachtig uit Marcha!!
Prachtige hartje!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Trots :)