Onderwerp: Nieuw...
Hallo Allemaal,
Al een tijdje ben ik aan het rondkijken op internet om zelf eens een eigen taart te maken.. waar ikmoet beginnen weet ik niet maar ik wil het zo graag eens proberen dat ik van de week de stoute schoenen heb aangetrokken en een paar spullen al heb gehaald!!
En toen kwam ik deze site tegen, en jaah dan is het wel zo netjes om je even voor te stellen. Ik ben Tamara, 23 jaar en ik kom uit Heerhugowaard. Ik woon nu samen met mijn vriend die ik 2,5 jaar geleden heb leren kennen in Tunesie en die woont nu sinds november hier in Nederland.
Giechel is mijn nicknaam omdat mijn gebruikelijke bijnaam al in gebruik was en Giechel mijn zwarte pieten naam is, want jaah hier een echte Sinterklaasfan... En dat niet alleen in november en december, maar met verschillende dingen ben ik hiermee wel het hele jaar bezig...
Zelf ben ik werkzaam in de jeugdzorg en was altijd sportief maar door een knieblessure is dat een stuk minder.. misschien dat dit wel mijn nieuwe hobby wordt!! Ik ben erg benieuwd of me dit gaat lukken, aangezien ik zelf wat tril handen heb.. maar oefening baart kunst zeggen ze wel..
Nou groetjes Tamara