1

Onderwerp: worteltjestaart

Hoi,

Ik kreeg van mijn schoonzusje de vraag om een worteltjes taart te maken (recept zag ik hier al van tom poes). Mijn vraag is nu kan je die ook bekleden met marsepein of moet daar die cream cheese prut op (ben zelf niet zo'n fan daarvan). Daarbij wil ik de taart er ook wat leuk aankleden vandaar de vraag over de combi...

bedankt alvast

2

Re: worteltjestaart

Tuurlijk kan je 'm ook afsmeren en bekleden en decoreren! Doen ze in Engeland ook!
Maar het is wel een stevige hap en bekleed zeker, dus kleine stukjes!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Ik maak hem wel met roomkaas icing. Ik doe er dan heel veel poedersuiker door (meer dan in het recept) zodat hij wat steviger (en lekkerder vind ik)wordt. Gewoon een laag erop, mooi afsmeren en dan spuit ik met spuitmondjes mooie decoraties op. Maar je kunt hem natuurlijk ook met andere dingen bekleden als je roomkaasicing niet lekker vind!

This too shall pass!

4

en zou het lekker zijn met witte chocola? Dochterlief mag gaan nadenken wat ze wil gaan tracteren op school en toen begon ze over worteltjescc's met witte choc. Ik heb de creamcheese frosting nog niet eerder gemaakt dus geen idee of ze dat ook lekker zou vinden.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

Volgens mij is dat heel lekker :Y Nooit geprobeerd, maar ik houd wel van de combi kruidig-romig, ik doe graag witte chocopasta op een stukje kruidkoek :D

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!