Re: hier ben ik trots op..
hij is helemaal goed!!
Jammer, dat niet alle foto's te zien zijn. (oh, nu dus opeens wel)
en ik heb ook net een aanvraag gekregen voor Mario, mag ik die van jou als inspi opslaan?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hier ben ik trots op..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hij is helemaal goed!!
en ik heb ook net een aanvraag gekregen voor Mario, mag ik die van jou als inspi opslaan?
hij is helemaal goed!!
Tuurlijk!!
Zeker mag je trots zijn... wat een creative taart.!!
Ik weet niet hoe het figuurtje op de hoek heet... maar die is zooo leuk!
Wat een super versie van Mario!
ja hoor dat mag je met recht zeggen...hij is harstikke tof!!
hij is inderdaad super stoer
Tuurlijk mag je dat zeggen van je eigen taart!Hij is dan ook errug leuk 
Wauw...heeeeel erg gaaf gemaakt!!!
Daar mag je zeker heeeeeeeel erg trots op zijn. Ik heb even een backup van je foto's gemaakt!
Hij is super!
eeeuuuuhhh WAUW deze ga ik heus niet aan m'n zoon laten zien... dit kan ik nooit evenaren! Echt top! Lijkt echt sprekend! chapeau!!
Nou meid, je hebt hem geweldig gemaakt!
Ik vind het een eer hoor, dat je hem na wilde maken! En het resultaat is dan ook echt om trots op te zijn!
Hele mooie taart. Je goed recht om daar trots op te zijn, daar haal je toch ook je voldoening uit!
Nou hier mag je supertrots op zijn zeg ik sla hem ff op hoor ik mag er 1 voor mijn hubbie maken eind van de maand pffffff 
Gaaf gedaan hoor. Echt heel leuk!
Tuurlijk mag je trots zijn, mens wat is ti schitterend geboetseerd en gemaakt, zo strak en ik vind het juist leuk dat die klauwen groter zijn zo komt hij echt uit de taart!!!!! complimenten alom dus...........
Nou meid, je hebt hem geweldig gemaakt!
Ik vind het een eer hoor, dat je hem na wilde maken! En het resultaat is dan ook echt om trots op te zijn!
ik vond het super dat ik je idee mocht pikken!
bedankt!!
Je mag (moet
) altijd trots zijn op jezelf, zeker als je zo'n geweldige taart hebt gemaakt. Die details.....echt super goed.
Wauw! Hoe krijg je dat toch zo mooi geboetseerd? Ik ben van het weekend een hele avond bezig geweest met een trein, maar wat een klus zeg! Knap hoor wat jij presteert.
Jeetje... je zou niet eens kunnen zeggen dat het een taart is!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hier ben ik trots op..