1

Onderwerp: Mijn eigen parade :-)

Ik heb al heel lang niet gepost maar ben wel onwijs geinspireerd geweest de laatste tijd door alle mooie taarten hier. Dus nu hieronder ook een taartenparadetje van mij!

Voor mn broertje, ipv een kaart een taart! Gevuld met BBR en mandarijntjes
http://94.100.120.18/616550001-616600000/616565501-616565600/616565543_6_zVYS.jpeg
Mijn eigen verjaardagstaart, eerste stapel

Taart is Taart

2 Laatst bewerkt door natasja147 (31-01-2010 13:31)

Re: Mijn eigen parade :-)

Nou nou,dat zijn heel wat taarten,ze zien er allemaal erg leuk en feestelijk uit,alleen de taart met de borsten zou ik even verwijderen en in de 18+ zetten.
Heb ik even gerapporteerd,ivm.kinderen die ook meekijken,kan altijd natuurlijk.
Verders :thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

3

Wat een serie taarten!
Die borsten-taart mag wel naar de 18+. Ik zit met m'n dochter van 3 taarten te kijken, komt die er in eens tussendoor....

4

megan schreef:

Wat een serie taarten!
Die borsten-taart mag wel naar de 18+. Ik zit met m'n dochter van 3 taarten te kijken, komt die er in eens tussendoor....

Dat bedoel ik dus,niets geen kwaads erover hoor,maar deze moet toch even verhuizen :)

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

5

natasja147 schreef:
megan schreef:

Wat een serie taarten!

Dat bedoel ik dus,niets geen kwaads erover hoor,maar deze moet toch even verhuizen :)

Klopt, daarvoor hebben we ooit die rubriek afgesplitst :) Ik heb hem even uit je postweggehaald, je kunt hem zelf even opnieuw in de juiste rubriek plaatsen als je wilt ;)

Je eigen verjaardagstaart vind ik een leuk ontwerp! En je Dora-set een erg leuk geheel :) Die clowntjes op je onderste taart zijn ook leuk, zit er een chocolade-ei in hun buik?

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

oei.... jeetje.. excuses voor de boobies! Nooit aan gedacht!

Taart is Taart

7

Die gekleurde stapel is erg gaaf, maar je dora-taarten zijn ook erg leuk!

Mijn website: Presentaart

8

de creme bruidstaart is mijn favouriet!

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake