Onderwerp: Proeftaartje
Een taartje om wat nieuwe ingrediënten uit te proberen.
Time Flies when you're making cake
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Proeftaartje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een taartje om wat nieuwe ingrediënten uit te proberen.
Mijn verslaving voor chocalade wordt door deze taart weer aangewakkerd.
*zoekt nu kastjes af*
Wow Marjommeke, mooi gedaan! En wat klinkt ie lekker!!!!! Zeker voor een chocoholic als ik 
Mag ik je hart opslaan? Vind m er namelijk super uitzien met die slierten en callas...
Mooi strak en sierlijk. Hou ik wel van, net zoals van chocolade 
Wauw, deze vind ik
Wow Marjommeke, mooi gedaan! En wat klinkt ie lekker!!!!! Zeker voor een chocoholic als ik
Mag ik je hart opslaan? Vind m er namelijk super uitzien met die slierten en callas...
Natuurlijk mag je hem opslaan!!
Wauw, deze vind ik
Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake
Heel mooi, sjiek ook, ik heb hem ook opgeslagen 
Mooi zeg!! Maareh; ik houd ook helemaal niet van chocolade. En ik altijd maar denken dat ik de enige ben. LOL.
Die callas vind ik ook heel mooi. Wat gebruik je voor het midden? Is dat gewoon een rolletje fondant? Ik moet in juli een bruidstaart maken en daar wil ik ook callas in verwerken.
Die callas vind ik ook heel mooi. Wat gebruik je voor het midden? Is dat gewoon een rolletje fondant?
haha je bent vanaf nu dus in ieder geval niet meer de enige die niet van chocolade houdt!!
Het inderdaad een simpel rolletje maar in dit geval van marsepein.
Succes met het maken van je bruidstaart dat lijkt me ook prachtig om te doen!
hoe heb je de bruine kleur gekregen.. gebruik je marsepein of fondat of iets anders 
hoe heb je de bruine kleur gekregen.. gebruik je marsepein of fondat of iets anders
Ik heb marsepein gebruikt en die bruin gekleurd. Duurde echter wel even voor het deze kleur had.
Chique taart!
Leuke taart..ik zie het al helemaal voor me zo'n enorme witte wolk in je keuken 
Patricia0255 schreef:hoe heb je de bruine kleur gekregen.. gebruik je marsepein of fondat of iets anders
Ik heb marsepein gebruikt en die bruin gekleurd. Duurde echter wel even voor het deze kleur had.
Heb je dit met cacao poeder gedaan (had ik vandaag ook in een topic gelezen)
of met kleurstof ? welke kleuren gemengt? geel rood blauw?
ik heb kleurstof van wilton.
ik heb al een idee in mijn hoofd voor een taart die ik wil uitwerken straks (heb nog geen taart gemaakt
)
Marjommeke schreef:Patricia0255 schreef:hoe heb je de bruine kleur gekregen.. gebruik je marsepein of fondat of iets anders
Heb je dit met cacao poeder gedaan (had ik vandaag ook in een topic gelezen)
of met kleurstof ? welke kleuren gemengt? geel rood blauw?ik heb kleurstof van wilton.
ik heb al een idee in mijn hoofd voor een taart die ik wil uitwerken straks (heb nog geen taart gemaakt
)
Ik heb ook het setje (8 stuks kleine potjes) van Wilton en daar heb ik de bruine van gebruikt. Ik heb dus niets hoeven mengen, maar wel veel moeten gebruiken.
Succes met het uitwerken van je idee!
Very nice!!
Erg mooi gedaan.
Prachtig zeg, zo een eenvoudige versiering maar hij is gewoon af..........
Hij is prachtig, heel chic en chocolicious!
Hier nog 1 die geen chocolade lust. Al vanaf dat ik klein ben en het mocht eten spuug ik het uit. Vind het vooral leuk dat er op het forum ook andere zitten die het niet lusten.
Maarre je taartje is een mooie erg strak hoor.
Liefs Marieke
Mooi.
wat ziet dit taartje er mooi uit:)
Wat een plaatje. Mooi gedecoreerd en superstrak.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Proeftaartje