Onderwerp: cc's: De lente mag gaan beginnen :-)
Omdat ik nog veel moet oefenen, maak ik toch wel 2 keer per week iets, ofwel cc's of een taart, kwestie van het onder de knie te krijgen h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cc's: De lente mag gaan beginnen :-)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Omdat ik nog veel moet oefenen, maak ik toch wel 2 keer per week iets, ofwel cc's of een taart, kwestie van het onder de knie te krijgen h
Hoi,
Leuk geworden, enne ik ben het helemaal met je eens wat betreft de lente!
Erg mooi gedaan!! 
Hee Sylvie!
Erg mooi gemaakt zeg!
Zelf wil ik ook gaan beginnen met taarten enzo,
maar zou ik mogen weten hoe je precies die groene bodem en
bloemen hebt gemaakt? (Welke ingredi
wat lief zeg!!
Bedankt!!! :-)
@Arlette: die groene bodem is marsepein van funcakes gekocht in de webshop, was een pakket met verschillende kleurtjes,die bloemetjes maak ik gewoon met de uitstekers die ik ook gekocht heb in de webshop :-)
Als je de bloemetjes eerst uitsteekt en wat laat drogen of uitharden kan je de blaadjes gemakkelijker omhoog doen.
Die grotere roze bloem: daar maak ik eerst de blaadjes wat groter met een instrumentje met een bolletje aan waarmee je voorzichtig de blaadjes wat uitrekt,laten drogen en dan de uiteinden wat dichtvouwen
Voil
leuke cupcakes zeg!
die bloemetjes maak ik gewoon met de uitstekers die ik ook gekocht heb in de webshop :-)
Die grotere roze bloem: daar maak ik eerst de blaadjes wat groter met een instrumentje met een bolletje aan waarmee je voorzichtig de blaadjes wat uitrekt,laten drogen en dan de uiteinden wat dichtvouwen
welke uitstekers gebruik je voor die grote roze bloemen met omgebogen randjes? ik heb ze al vaker gezien en vind ze heel mooi sjiek. maar weet niet precies welke het zijn 
ik vind je cuppies mooi en lekker vrolijk, laat de lente idd maar komen!
@lindsey als je op deze link klikt zou je direct naar de uitstekers moeten gaan die ik daar voor gebruik en zie dan de uitleg die ik beschrijf bij de grote roze bloem,succes :-)
grtj
sylvie
http://www.deleukstetaartenshop.nl/imag … 170278.jpg
nou, ik had dus nooit verwacht dat je die ervoor gebruikte, ik dacht dat ze (naast dat jij ze vervormd) meer puntig waren! bedankt! 
Lief & Mooi!
Super leuk gedaan
Oke, bedankt voor de tip! 
Inderdaad sneeuw weg, bloemen en beestjes erin:) Leuke cc's!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cc's: De lente mag gaan beginnen :-)