Re: Bruidscupcakes en klein taartje
Heel erg chique. Mag ik ze opslaan. Mijn opa en oma zijn bijna 50 jaar getrouwd en nu mag ik de cc's maken. En ik denk dat ik nu weet wat ik ga maken
tuurlijk!
www.cakeoriginals.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bruidscupcakes en klein taartje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel erg chique. Mag ik ze opslaan. Mijn opa en oma zijn bijna 50 jaar getrouwd en nu mag ik de cc's maken. En ik denk dat ik nu weet wat ik ga maken
tuurlijk!
Een heeeel mooi geheel , de kleur en ook de roosjes
ECHT PERFECT.......
ja die houden we dr in... frummelroosjes, heel mooi hoor, ik ga ze zeker eens proberen
Prachtig! Een chic geheel 
Het is een prachtig geheel geworden zeg !!!
Die frummelrozen gaan een hit worden ik zeg het je ...je bent een trendsetter 
ik vind ze wel erg mooi.
Mag ik hem opslaan van je??
oooh ze zijn prachtig!!!!
Erg mooi dit!
Wauw je roosjes zijn echt heel chique!!
Maar je zegt dat je de roosjes goud heb gedust,heb je dan eerst de strook goud gemaakt en toen opgerold??
Dat word dat toch een grote kliederboel of zie ik dat verkeerd??
Wauw je roosjes zijn echt heel chique!!
Maar je zegt dat je de roosjes goud heb gedust,heb je dan eerst de strook goud gemaakt en toen opgerold??
Dat word dat toch een grote kliederboel of zie ik dat verkeerd??
Ik heb inderdaad eerst de stroken gedust en toen opgerold. En inderdaad had ik een glanslaag van goud over me heen.....
Hoi,
Wat een mooie taart!! Complimenten..
een vraagje: hoe maak je die mooie griften in je marsepein zonder dat je het er helemaal op moet doen.
Groetjes!
Hoi,
Wat een mooie taart!! Complimenten..
een vraagje: hoe maak je die mooie griften in je marsepein zonder dat je het er helemaal op moet doen.Groetjes!
dat is een impression mat. Je hebt matten die je kunt kopen en rollers.
Mooi gemaakt zeg! Erg luxe ziet 't eruit.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bruidscupcakes en klein taartje