1

Onderwerp: Barbie haren

Heb het hele forum afgezocht, maar kon niet het antwoord op mijn vraag vinden dus maar even zo!

Ik heb een barbie pinpop, maar hoe krijg ik die haren zo mooi in een staart of opgestoken? Zijn er goede tips?

Alvast super bedankt!

2

Re: Barbie haren

gewoon met een borstel en een elastiekje...... maar als je nooit gewend bent om staartjes te maken zal je er wel even op moeten oefenen ;)

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Ik had deze taart een tijdje geleden ook gesteld.
De tip waar ik wat aan had: Even laten stomen boven een pannetje heet water.

Groetjes Sharon.

4

thanxx ga het zeker proberen!

5

sharonvb schreef:

;) O-) (waar het hart van vol is...........)

If life gives you lemons, make lemoncurd.

6

Mirjam5 schreef:
sharonvb schreef:

;) O-) (waar het hart van vol is...........)

Whahahahaaaaa,
eerst nog drie keer (!!!!) moeten lezen voordat ik de fout zag.
Idd, waar het hart van vol is.....

7 Laatst bewerkt door sarahtje (02-02-2010 10:58)

Uit mijn vroegere ervaringen met barbie's :shhh: :P weet ik dat kammen/borstelen  meestal geen goed effect heeft ;). Ik zou het dus eens met dat warm water proberen.

8

alles goed en wel dus, maar er blijven zoveel sprieten uit steken!!

hoe kan ik een mooi opgestoken kapsel maken?? mijn haarspelden zijn allemaal veel te lang!!

Groetjes, Dorothea.

9

Dot schreef:

alles goed en wel dus, maar er blijven zoveel sprieten uit steken!!

hoe kan ik een mooi opgestoken kapsel maken?? mijn haarspelden zijn allemaal veel te lang!!

kleine spelden halen bij de naaiwinkel. En die hele kleine elastiekjes (meestal doorzichtig) Dan eerst een staart maken met elastiekje (maak de haren licht vochtig door ze boven de waterkoker te laten stomen), kammen met een barbiekam (of een babykam). Dan met de spelden plukjes haar uit de staart terug vastzetten op het hoofd (niet erin steken, gewoon zoals je zelf ook je haarspelden vastzet). Om te zorgen dat het plukje haar aan de speld vast blijft zitten het uiteinde een paar keer om de speld heen wikkelen.

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

10

duidelijk, Desiree, bedankt voor de uitleg, ik heb nog een barbie over en zal daar eens mee gaan oefenen. die voor vandaag is de deur al uit.

Groetjes, Dorothea.